Knarkhild Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Hvilke muligheter har jeg for å returnere den for å få pengene tilbake? Kjøpte den med kontantkort på telenor.no. Tror jeg uansett ikke har annet valg enn å selge den på finn.no. Har brukt den siden 8. desember, og jeg vil ha en enklere mobil. Hvor mye kan jeg ta for den i tilfelle jeg selger den på finn.no? Den kostet ca 4800 kr da jeg kjøpte den, og regner med at den ikke er låst heller. Den er veldig pent brukt, har ikke mistet den i gulvet osv, og jeg har ikke åpnet posen med øreproppene. Endret 18. desember 2009 av Knarkhild Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Telefoner som kjøpes bundlet med kontantkort er ofte låst til operatøren selv om den er svakt eller ikke subsidiert. Dette bør sjekkes først. Det skal også ha stått i annonseteksten at den er låst, om den er det. Hvis det er mindre enn to uker siden du kjøpte den, kan du vel prøve angrerett? Men ettersom du har brukt den i ti dager allerede, så spørs det om det godtas. Hvor mye du kan få for den på Finn.no tør jeg ikke si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå