Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvordan oppfører bilen din seg i kulda?


Espein

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville bare oppdatere dere om kuldeproblemet mitt. I dag var jeg på verkstedet endelig, og fikk skiftet termostat. Og fy faen, det var som å få en helt ny bil. Den blir jo varm etter bare noen få kilometer, og ikke bare lunken, men varmere enn en solskinnsdag i juli. Det var så digg at jeg satt og lo høyt hele veien hjem. Endelig har jeg fått tilbake kjøregleden jeg mistet i høst. Hurra! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Audi 80 1995 avant, starter med en gang, hver dag. Den stod parkert i -30 hele juleferien, og startet etter bare 3-4 sekunder. Starter så pent og fint hver dag. Eneste er jo at den blir ikke varm før man begynner å kjøre, så får jo nada hjelp med stålisen som legger seg hver natt på den :mad:

Begynner å bli sterk i arma nå :p

Lenke til kommentar
Ville bare oppdatere dere om kuldeproblemet mitt. I dag var jeg på verkstedet endelig, og fikk skiftet termostat. Og fy faen, det var som å få en helt ny bil. Den blir jo varm etter bare noen få kilometer, og ikke bare lunken, men varmere enn en solskinnsdag i juli. Det var så digg at jeg satt og lo høyt hele veien hjem. Endelig har jeg fått tilbake kjøregleden jeg mistet i høst. Hurra! :D

Gratulerer med fungerende varmeapparat.

Tror motoren din også har det bedre med gjevn temperatur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...