Gå til innhold

Samsung tv fjernkontroll vs Blueray :)

Anbefalte innlegg

Jeg har en samsung 50" plasma tv i hjemmet,

så heiv jeg nettopp inn en: Samsung BD-P1400 DVD Blu-ray spiller.

Noe som gjorde meg glad, opptill punktet hvor jeg skulle kose meg med "Transformers 2", Så kom jeg meg til menyen, så skulle jeg sette subs, men da skjedde det ingenting.

Det har seg nemelig at fjernkontrollen er så og si helt lik den jeg har til tv-en, så det stygge røde lyset fra den nye fjernkontrollen går kun til tven og ikke til bluray. Det sies at du kan kaste den gamle "tv kontrollen" fordi den nye kan "UNIVERSALT" nemelig ta begge to. Og det kan den, den kan skru på tv og bluray men når jeg skal endre på tekst eller lignende så må jeg gå frem og bruke knappene på spilleren, noe som er litt patetisk. Så spørsmålet mitt lyder:

Er det noen som har en snodig løsning? Eller må jeg handle meg en Logitech Harmony?

Thnx, God jul btw :)

post-199034-1261122376_thumb.jpg

Endret av stigarnfinn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har samme problem her. Samsung TV (som er noen år gammel) og Samsung BlueRay-spiller. Det er et evig herk å få spilleren til å registrere klikk fra fjernkontrollen. Det går av og til, men ofte blinker det i mottageren på TV'en istedet, uten at noe skjer der heller.

Geir :)

P.S. Trådstarter: Det er ikke tillatt med bilder i signaturen her på forumet, vennligs bytt det ut med noe annet. Se reglene: Link

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...