Mandelpotet Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Hei! Har en 1 TB ekstern harddisk fra Buffalo som jeg har hatt tilkobla bærbar PC med Win. XP, den har fungert knirkefritt frem til i går hvor den sluttet å dukke opp som "HDD Buffalo" el. lignende i Min Datamaskin og isteden er "Lokal Disk G". Når jeg prøver å åpne den får jeg beskjed om at disken ikke er formatert og jeg får ikke tak i innholdet. Har sjekket harddisken opp mot PS3 og der fungerer den helt fint og jeg får kopiert fra/til samt spilt av innhold. Har testa på alle USB-portene og får samme respons. Får brukt USB-minnepenner på PC'en og det virker som om problemet er med harddisken. Noen med innspill til hvordan jeg kan fikse dette? Kan i verste fall kopiere innhold over på en annen harddisk også formatere, men greit om noen av dere har vært i samme båt og vet om en åre så jeg slipper! Takker for innspill Lenke til kommentar
Phrenetic Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Hei! Har en 1 TB ekstern harddisk fra Buffalo som jeg har hatt tilkobla bærbar PC med Win. XP, den har fungert knirkefritt frem til i går hvor den sluttet å dukke opp som "HDD Buffalo" el. lignende i Min Datamaskin og isteden er "Lokal Disk G". Når jeg prøver å åpne den får jeg beskjed om at disken ikke er formatert og jeg får ikke tak i innholdet. Har sjekket harddisken opp mot PS3 og der fungerer den helt fint og jeg får kopiert fra/til samt spilt av innhold. Har testa på alle USB-portene og får samme respons. Får brukt USB-minnepenner på PC'en og det virker som om problemet er med harddisken. Noen med innspill til hvordan jeg kan fikse dette? Kan i verste fall kopiere innhold over på en annen harddisk også formatere, men greit om noen av dere har vært i samme båt og vet om en åre så jeg slipper! Takker for innspill Har vært borti samme sak en gang selv, prøvde denne linken her: http://www.hardware.no/artikler/miniguide_...problemer/41152 Siste tipset under "Ny driver" funka i allefall for meg =) Lykke til! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Slike ting skjer ganske ofte. USB disk er nokså upålitelig. Siden den virker på PS3 tyder det på at problemet er i PCen. Lenke til kommentar
Mandelpotet Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 Testa på en annen PC og fikk det samme problemet, virker som om det har skjedd et eller annet som gjør at den hater Windows. Får sikkerhetskopiere til PS3 og formatere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå