Necleto Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Personlig liker jeg best Predator - Harrier - Chopper Gunner/AC130 Endret 14. januar 2010 av AMD 4ever! Lenke til kommentar
vipone Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) PRØVER å gå for nuke så mitt valg er 1. CAREPACKAGE 2. CHOPPERGUNNER 3. NUKE Litt pretensiøst, men har nesten klart det på denne måten Haha, lykke til sier bare jeg. Bytt ut CP med Harrier så har du Nuke på 1-2-3 (eller egentlig 7-11-25 ). Endret 14. januar 2010 av vipone Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Harrier - Chopper Gunner - Nuke Fått 2 nukes de siste 4 rundene nå Lenke til kommentar
schmoo Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 et lite spm. hvis man har flere killstreaks som venter på å bli brukt.. kan man velge hvilken man vil bruke først?? spiller på PC spør igjen Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Tror ikke det, for om du trykker 4 så aktiverer du automatisk den siste du fikk... Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 jeg har ikke fått til å bestemme hva jeg skal bruke ihvertfall... Lenke til kommentar
bantexkaa87 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Bruker harrier - ac130 - nuke. Elsker det Bytter av og til på ac130 og chopper gunner, men liker best ac130. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Care Package - Harrier Strike - AC130 Noen ganger får man bra ting i Care Packagen. Driter i om det ikke går på killstreaken, men kills får jeg jo. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Predator - Harrier - Chopper for øyeblikket da. Varierer litt på dagsformen. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 predator- harrier- chopper prøvde harrier-pave-choper, men da var det ikke airspace til chopperen før runden var over... *fail* Lenke til kommentar
schmoo Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Tror ikke det, for om du trykker 4 så aktiverer du automatisk den siste du fikk... rimelig håpløst. Er ofte jeg har lyst til å spare på en predator f.eks, men smelle ut UAV jeg fikk like før. Gir jo ikke mening at man ikke kan skifte =/ Lenke til kommentar
Partyfillip Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Om dere har flere type fly i killstreaken, f.eks harrier og pavelow og har begge klare. Er det mest effektivt å la Harrier`n gjøre seg ferdig, før man sender inn pawelow for å gjøre jobben sin. Eller la alle flyene jobbe samtidig for mest mulig kaos? Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 harrier får fort nok kills til chopper, så anbefaler ikke å ha harrier OG pavelow... Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Om dere har flere type fly i killstreaken, f.eks harrier og pavelow og har begge klare. Er det mest effektivt å la Harrier`n gjøre seg ferdig, før man sender inn pawelow for å gjøre jobben sin. Eller la alle flyene jobbe samtidig for mest mulig kaos? Burde bare ha 1 oppe uansett om du sender en av de først. Mange (inkl meg) Gjemmer meg i byggninger\bak fjell osv når fly\helikopter kommer om jeg ikke har bazookaen klar. Da er det litt waste om du har ute begge samtidig. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 UAV - Predator - Pavelow. Kjørte Predator/Harrier/CG tidligere. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 UAV - Predator - Pavelow. Kjørte Predator/Harrier/CG tidligere. Kjør Predator - Harrier - Pave Lowe. UAV skaffar som regel nokon andre på laget.. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hva hadde skjedd om alle tenkte sånn? -.- Ingen UAV! Kunne sikkert brukt harrier istedet, men klarer meg fint, samtidig som jeg hjelper laget. Lenke til kommentar
wotg Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 De tre mest effektive killerene er pawlow, harrier og choppergunner. AC130 er skikkelig kult, men pga. reload tiden så rekker de fleste å komme seg under tak. Den mest stusselige killstreaken synes jeg er stealth bomberen, selv om man ikke ser den på UAV, så hører man den jo og det gir meg som oftest nok tid til å komme unna. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hva som er mest effektivt kommer jo helt an på. Pavelow, Harrier og Chopper Gunner er jo veldig lett å ta ned sammenlignet med AC130. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 spilte mot en som hadde emgdrop helt jævelig, selv om vi blafra løs på det som var i lufta så kom det opp noe nytt med en gang, og har aldri sett så mange sentry guns. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå