Merko Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Hvilke Killstreak Rewards bruker du? Er ganske i tvil på hvilket killstreak-oppsett jeg skal bruke. For øyblikket bruker jeg Predator Missile, Precision Airstrike og Harrier Strike. Egentlig ganske fornøyd med det. Er Attack Helicopter bedre enn Harrier Striker? Gjerne del dine tips & triks om det allerede finnes en lignende tråd, kan denne selvsagt slettes. Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 her går det i Predator, Emergency Airdrop og Chopper Gunner. ganske kjekt med E.drop Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 her går det i Predator, Emergency Airdrop og Chopper Gunner. ganske kjekt med E.drop Hm ja mulig, aldri testet. Er det den som slipper ned 4 pakker med forskjellige godsaker? Om den feks dropper 2 Sentry Gun, kan man plukke opp begge, så sette ut begge to? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Predator, Harrier og pave Low evt, Predator, Pave low og Ac130 Lenke til kommentar
nichoBK94 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Alt bortsett fra S&D og Hardcore er det Harrier, Chopper Gunner og Nuke. Spiller jeg S&D eller Hardcore, blir det UAV, Care Package og Predator Missile. Lenke til kommentar
jame- Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Harrier Strike - Chopper gunner - Nuke På S&D går det i UAV - Care package - Counter UAV Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 vanlig attack helicopter er blandt mine topp 3 dårligste killstreaks. harrier er mye bedre. Lenke til kommentar
teehee Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Har vel to favoritt oppsett på killstreaks. 1) Predator, Harrier og Chopper gunner 2) Harrier, Chopper gunner og Nuke På gametypes som S&D hvor man vanligvis ikke får høye killstreaks bruker jeg UAV, Care Package og Predator. Men nå om dagen bruker jeg Harrier, Chopper gunner og EMP fordi skal ta 10 EMP challenge Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Harrier Strike - Chopper gunner - Nuke På S&D går det i UAV - Care package - Counter UAV Litt vanskeleg med SnD-oppsettet iom at både Care Package og C.UAV er på 4-streak. Brukar sjølv Harrier - Chopper Gunner - Nuke som oftast. UAV - Predator - Harrier i SnD Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 bruker nå care package, predator missile, attack helicopter. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Harrier - Chopper Gunner - Nuke Ser ut som om det er en favoritt Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 Ett spm ang. Care Package. Er det kunn ammo den dropper, eller kan det være andre ting som sentry gun, harrier strike osv.? Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 care package kan droppe alle killstreak untat nuke(tror jeg) Lenke til kommentar
teehee Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Det er riktig. Care package og Emergency package kan droppe alt unntatt nuke. edit: skriveleif Endret 18. desember 2009 av Wabakki Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Harrier - Pave low - chopper gunner. Hva er vits med nuke? Blir jo veldig skjeldent mulighet for å bruke den. Lenke til kommentar
teehee Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Harrier - Pave low - chopper gunner. Hva er vits med nuke? Blir jo veldig skjeldent mulighet for å bruke den. Skjeldent med nuke kommer jo helt ann på hvor god den som spiller er Noen synes 25 killstreak er mye mens andre synes 25 er lite, varierer jo fra person til person. Og med rett killstreaks (harrier - chopper - nuke) trenger man egentlig bare å få 7 killstreak (6 med hardline) og håpe på at ingen ting blir skutt ned så har man nuke. Endret 18. desember 2009 av Wabakki Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Care package, Emergency Airdrop og pave low. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Predator Missile - Harrier - Chopper Gunner er favoritten. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Care Package - Harrier - Chopper Gunner. Veit at det eg får i CP ikkje teller på Killstreak, men teller Harrier og Chopper Gunner ? Lenke til kommentar
teehee Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Care Package - Harrier - Chopper Gunner. Veit at det eg får i CP ikkje teller på Killstreak, men teller Harrier og Chopper Gunner ? Ja, harrier og chopper gunner teller det er bare ting du får fra care package og emergeny airdrop som ikke teller på killstreak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå