Gå til innhold

Hva syns dere om Avatar? [SPOILER ALERT]

genstian

Hvilken karakter gir du filmen?  

486 stemmer

1. 1. Hvilken karakter gir du filmen?

• 1
      10
    • 2
      8
    • 3
      9
    • 4
      8
    • 5
      17
    • 6
      21
    • 7
      51
    • 8
      73
    • 9
      119
    • 10
      126
    • Ingen formening
      0
    • Ikke sett filmen
      51

Anbefalte innlegg

"Sam Worthington is already signed to play Jake Sully again"

Det her også Stephen Lang, som Colonel Miles Quaritch gjort.

Ikke spør meg hvorfor han blir med videre, når han døde i slutten av Avatar.

http://popwatch.ew.com/2010/01/14/avatar-s...-james-cameron/

--------------------------------------------

Over til noe litt annet. Litt "Avatar teknologi".

Ikke vet jeg hvilken nytteverdi dette kommer til å ha, men kult er det(og sikkkert ganske irriterende).

Endret av Cuneax
La spoiler i spoilertags
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og der var Avatar verdens mest innbringende film.

Det er vel ikke helt sant. Selv om Avatar nå ligger øverst på box office-listen er den (enda) ikke den mest innbringende (netto inntjening).

Det er uansett en sannhet med modifikasjoner, da det ikke blir regnet inn faktorer som inflasjon osv.

Lenke til kommentar
Det her også Stephen Lang, som Colonel Miles Quaritch gjort.

Ikke spør meg hvorfor han blir med videre, når han døde i slutten av Avatar.

http://popwatch.ew.com/2010/01/14/avatar-s...-james-cameron/

Siden du ikke vil bli spurt kan jeg heller svare for deg.

Prequal! Yeah! :w00t:

James vil ikke ha prequel, han vil lage sequel :w00t:

Selv hadde jeg funnet det interessant om det hadde vært det motsatte.

Lenke til kommentar

I følge Cameron selv er Avatar ment som en triologi, så det blir i alle fall 2 til. Men det er ikke lagt noe planer for de neste filmene i serien.

Og som det står i artikkelen:

"“Jake should have abused his avatar and be fat and unfit and demand Neyteri to get him a beer.” Even actors whose characters got killed at the end of the movie are keen on a repeat performance. “You think those two arrows in my chest are going to stop me from coming back?” barks Stephen Lang, who plays the evil Colonel Miles Quaritch. “Nothing’s over so long as they’ve got my DNA.”"

Det hinter da til at Quaritch kommer tilbake som antagonist i neste film og, men da som Avatar han og. Og siden det tar vel 5-6 år å vokse en Avatar til fullvoksen størrelse vil jeg tro at neste film skjer fra 5 til 6 år etter første film.

Lenke til kommentar
Selv hadde jeg funnet det interessant om det hadde vært det motsatte.

Er klar over det. Det var kun ønsketenking.

I følge Cameron selv er Avatar ment som en triologi, så det blir i alle fall 2 til. Men det er ikke lagt noe planer for de neste filmene i serien.

Ikke?

“I’ve had a storyline in mind from the start — there are even scenes in Avatar that I kept in because they lead to the sequel,” Cameron says.

Om du mener han ikke har planlagt NÅR, har jeg lest(finner ikke intervjuet atm.) at han har planer om å starte etter Battle Angel er i boks.

Endret av LueDotten
Lenke til kommentar

I et intervju med MTV 21 Desember 2009 sa Cameron blant annet dette:

"Battle Angel Alita"

Cameron almost moved forward on this adaptation of Yukito Kishiro's popular manga instead of "Avatar," but ultimately chose to go with his big blue aliens — turns out that the "Avatar" practice could pay big "Battle Angel" dividends.

"Now we see it's good to have done 'Avatar' first before 'Battle Angel,' because the tricky scenes are where you're blending live-action photography, stereoscopic photography and CG," he told MTV News.

So could this be next for Cameron? "We're not that far down the line," he added. "We have a very good script and we've done a lot of production design. We've done about a year of production design and we've put together an art reel that shows the arc of the film."

Kilde

Cameron har og 5 andre filmer pågående hvor han er regisør, i tilegg til 3 andre hvor han er enten producer eller writer.

I et annet intervju snakker han litt om sammenføyingen av Live Action med CGI på en sømløs måte alla Avatar hvor han da hinter frempå både Battle Angle og Avatar 2.

Verd å holde øye med denne mannen i tiden fremover, han har litt på gang. Om der dukker noen "Project 880 Nr 2" eller noe annet "rart" er det godt verd å snuse litt ekstra. Avatar gikk jo som kjent under navnet "Project 880" før lanseringen og under produseringen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...