Gå til innhold

Hva syns dere om Avatar? [SPOILER ALERT]

genstian

Hvilken karakter gir du filmen?  

486 stemmer

1. 1. Hvilken karakter gir du filmen?

• 1
      10
    • 2
      8
    • 3
      9
    • 4
      8
    • 5
      17
    • 6
      21
    • 7
      51
    • 8
      73
    • 9
      119
    • 10
      126
    • Ingen formening
      0
    • Ikke sett filmen
      51

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Overvurdert (gav den 5).

Blå indianere på en annen planet..? Synes det rett og slett ble for dumt.

Altfor sært til å kunne nå opp. Denne film tror jeg ikke kommer til å gi gjenklang i filmhistorien. Relativt kjedelig var den også.

Film er bare dumme saker da, mye bedre å sitte å titte ut av vinduet, knall realisme. Kjedelig som fan.

Lenke til kommentar
Overvurdert (gav den 5).

Blå indianere på en annen planet..? Synes det rett og slett ble for dumt.

Altfor sært til å kunne nå opp. Denne film tror jeg ikke kommer til å gi gjenklang i filmhistorien. Relativt kjedelig var den også.

Korleis tykkjer du folk på ein annan planet skal sjå ut då? Eller er det dumt i det heile teke å leggja ein film til andre planetar?

De ble for typisk indianer"aktige". Måtte le når jeg hørte Høvdingen snakke med Wes Studi sin stemme. Han som alltid pleier spille indianerhøvding.

Sier ikke at det må se ut som noe annet, sier bare at det blir litt for dumt og lite bra. Men skjønner jo at det var et slags budskap som er poenget.

Det er vel få som har laget alien-skapninger som er bra og ikke ser dumme ut. Den i Alien-fimene er en av de ytterst få.

Endret av groenn
Lenke til kommentar
3. 3D teknologien er ikke helt perfekt enda. Hvis man ikke fokuserte der det var meningen at man skulle se ble bildet blurry en del steder (vanskelig å se hva som stod på skjermene i menneskebasen f.eks).

Jeg syntes det var lettere å se filmen når jeg lot være å fokusere på noe jeg, bare la filmen styre fokuset:)

Dette er uten tvil den råeste filmen jeg noensinne har sett!

Lenke til kommentar
Jeg synes det er flott, jeg. Dette viser jo bare hvor syke disse ekstremt religiøse menneskene er.

Er så helt sykt enig med deg der! Religionen kan man klare seg uten, noe James Cameron får godt fram i Avatar! :D

Så også at en del folk kritiserer for Avatars anti-militær opplegg. Synes Avatar har et flott syn på slikt, jeg! "If someone have something that you want, you just make them your enemies and then you have the right to take it" - Jake Sully (nogenlunde riktig skrevet?) Det er sant. Europeerne kom til Amerika, og hva gjorde vi? Jo vi dret da langt faen i indianerne, for de var jo dyr og hadde derfor ingen rettigheter. Det samme skjedde under koloniseringen av Afrika på 1800-tallet. Og jeg tror det blir å skje igjen en dag. Hadde jeg hatt muligheten til å leve slik na'viene gjør, så hadde jeg ikke nølt ett eneste sekund! ;p

Lenke til kommentar

Bra for dem, er det jo selvsagt. Respekter hva andre mener!

Syntes Avatar var en meget god film. Så den i 2D, for jeg hadde ikke satt meg inn i denne nye 3D teknologien, så jeg trodde det var standard pakke. (Altså, gammel teknologi)

Når jeg forstår at hele filmen er filmet spesielt for at 3D opplevelsen skal bli bedre, innser jeg jo at jeg gikk glipp av noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...