Gå til innhold

Hva syns dere om Avatar? [SPOILER ALERT]

genstian

Hvilken karakter gir du filmen?  

486 stemmer

1. 1. Hvilken karakter gir du filmen?

• 1
      10
    • 2
      8
    • 3
      9
    • 4
      8
    • 5
      17
    • 6
      21
    • 7
      51
    • 8
      73
    • 9
      119
    • 10
      126
    • Ingen formening
      0
    • Ikke sett filmen
      51

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt dårlig kinosystem her i indre Gokkistan men, så den på "premieren" i går, 15 Januar (ja, vi er litt ekstremt sen her på kinoen).

En vidunderlig film, gikk inn med null forhåpninger og kom ut med et stort smil rundt munnen. Ikke noe spesiell historie, men en fantastisk komposisjon. Lyd og bilde var smeltet sammen i en perfekt balanse.

Jeg bare simpelt hen elsket denne filmen.

Lenke til kommentar
Dårlig story og slette skuespillprestasjoner. Noen lar seg for lett imponere. Denne filmen blir husket på samme måte som Jurassic Park - superduper grafikk, fast paced action, men ikke så mye mer.

Jeg lar meg gjerne lett imponere til en film som Avatar, hvor man går inn i salen uten noen forhåpninger og går ut totalt tilfreds. Jeg har sett en del filmer i min tid men det er skjeldent den følelsen har kommet. Sist var vel da Atter en Konge hadde premiere.

Lenke til kommentar
Dårlig story og slette skuespillprestasjoner. Noen lar seg for lett imponere. Denne filmen blir husket på samme måte som Jurassic Park - superduper grafikk, fast paced action, men ikke så mye mer.

Jeg lar meg gjerne lett imponere til en film som Avatar, hvor man går inn i salen uten noen forhåpninger og går ut totalt tilfreds. Jeg har sett en del filmer i min tid men det er skjeldent den følelsen har kommet. Sist var vel da Atter en Konge hadde premiere.

Hvorfor gå å se en film om man ikke har noen forhåpninger?

Lenke til kommentar

240 million $ too go. Trodde egentlig ikke de skulle klare å nå igjen Titanic, men siden vi har en national rollout med 3D i år så vil nok flere se den en ekstra gang i 3D. Den vil nok gå noen flere uker på kino også.

Skal derimot litt til for å slå 1. plass dersom vi justerer for inflasjon.

Lenke til kommentar

6/10

Story var ekstremt forutsigbar, skuespillerprestasjonene var ok, men ikke mer, pen film, men det skal mer enn det til for at en film skal være regnet som skikkelig god i min bok. At det vinner Beste film drama på Golden Globe var merkelig.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Overvurdert (gav den 5).

Blå indianere på en annen planet..? Synes det rett og slett ble for dumt.

Altfor sært til å kunne nå opp. Denne film tror jeg ikke kommer til å gi gjenklang i filmhistorien. Relativt kjedelig var den også.

Korleis tykkjer du folk på ein annan planet skal sjå ut då? Eller er det dumt i det heile teke å leggja ein film til andre planetar?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...