Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva gjør man når man møter den ultimate bad boy gutte typen?

Gjest Guest_mari_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_mari_*

Ja hva gjør man når man møter den ultimate bad boy gutte typen?

Jeg er da 22 år gammel jente, livet er herlig og alt er bare perfekt om dagen (banke i bordet) ihvertfall jeg møtte han på en fest tenkte ikke noe stort om han siden han er "kjendis" om man kan kalle det på den måten. la me si det sånn at mange vet hvem han er uten at jeg går noe mer inn i det. Greia er at han fikk øye på meg. skjønner ikke hvorfor akkkurat meg men tenkte ikke noe over det. Han adda meg på face og snakker med meg hele tiden. Jeg var sikkelig lei og aviste han en god del.

En dag så begynte vi å snakke normalt og vi snakka i 7 timer, jeg vet overdrevet men vi klarte ikke å slutte å snakke med hverandre. Jeg så en annen side av han. Han var jo kul, hyggelig , søt og alt jeg kan drømme om. Vil ikke si at jeg er på det stadiet hvor jeg er in love eller noe sånt men er på det stadiet hvor jeg liker han. ja dere spør dere da hva som er greia da..og her kommer det.

Gutten er sikkelig bad boy! han drikker, røyker, av og til hasj osv.. Han har gjort en del ting i livet sitt som ja jeg ikke helt liker. Jeg vet fortiden er ikke noe å tenke på og man må fokusere på framtiden men hva skal jeg gjøre?

Jeg begynner jo å falle for han.. Vi snakker så mye sammen. Jeg har ligget med få gutter i livet mitt og ser på sex mellom to personer som er glad i hverandre og greia er at han respekterer at jeg ikke vil ligge med han ennå!

Jeg vet virkelig ikke hva han vil med meg. Gutten kan virkelig få seg hvem han vil ha men han sier jeg er spesiell og det var noe med meg som han ikke klarer å gi slipp på..

Så kommer vi til det her. Jeg vet ikke om jeg kan stole på han. Har hørt en del rykter om han at han kan utnytte jenter.. Og jeg er lost. Har selvsagt konfrontert han med de ryktene men han sier bare at ryktene er sikkert sanne men mye av sannheten er pyntet på. Han sier at han mener noe annet med meg men jeg vet ikke. Andre har sagt at jeg bare skal holde meg unna han fordi han ikke var noe for meg.

help! what to do??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

om han nå er bad boy som du kaller det gjør det vel ikke noe?

tenk mer på hva som er bak imaget :)

veit ikke helt hva du mener med bad boy men ser ikke det som skikkelig bææd å drikke, røyke (både tobakk og hasj)

om fyren er skikkelig på innsiden så vil jeg anbefale deg å bare kjøre på, så lenge han holder seg i skinnet noe en del gutter spesiellt de "tøffe" sliter med ;)

Lenke til kommentar

Han er ikke noe for deg, så lenge du er på jakt etter noe mer enn et ligg. Sjansen for at det ligger noe i ryktene er stor.

Du sier selv at han er en bad boy, det er det inntrykket du har fått av han. Hvorfor stoler du ikke bare på magefølelsen?

Man kan forandre seg, man kan være utsatt for falske rykter osv. Men hva tror du selv, innerst inne?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_mari_*
om han nå er bad boy som du kaller det gjør det vel ikke noe?

tenk mer på hva som er bak imaget :)

veit ikke helt hva du mener med bad boy men ser ikke det som skikkelig bææd å drikke, røyke (både tobakk og hasj)

om fyren er skikkelig på innsiden så vil jeg anbefale deg å bare kjøre på, så lenge han holder seg i skinnet noe en del gutter spesiellt de "tøffe" sliter med ;)

akkurat det er problemmet. jeg vet liksom ikke helt.. Han har fortalt meg en god del personlige ting så jeg tenker at han må jo stole på meg siden han sier alt det der. Jeg er lost på det har punktet! takk for svar :)

Han er ikke noe for deg, så lenge du er på jakt etter noe mer enn et ligg. Sjansen for at det ligger noe i ryktene er stor.

Du sier selv at han er en bad boy, det er det inntrykket du har fått av han. Hvorfor stoler du ikke bare på magefølelsen?

Man kan forandre seg, man kan være utsatt for falske rykter osv. Men hva tror du selv, innerst inne?

G reia er at ja om han vil ha seg ett ligg finn noen andr det har je gjort klart og tydelig til han. Kommer nok ikke til å ligge med deg med det første dvs jeg må kjenne gutten i veldiig langt tid før jeg går til sengs med han. Noe som han sa at det var greit for han. Hvis det bare er snakk om sex her så går han gjennom veldig mye bare for å få seg noe når han kan få det med noen andre lett.

Du har selvsagt et poeng i alt du har å si der så er ikke uenig med deg langt ifra. alle har gjort dumme ting i livet sitt så jeg vet ikke hva jeg skal tro på lenger...

Lenke til kommentar

Vent lenge nok til at det føles riktig da, når du er glad i han, og så har du sex med han. Siden han er så flink og venter nå.

Er deg han vil ha sex med, ikke hvem som helst. Det kan riktignok hende at han har sex med flere samtidig.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_mari_*
Vent lenge nok til at det føles riktig da, når du er glad i han, og så har du sex med han. Siden han er så flink og venter nå.

Er deg han vil ha sex med, ikke hvem som helst. Det kan riktignok hende at han har sex med flere samtidig.

hehe, ja om han har seg med noen andre så er jo det greit. da trenger jeg ikke å tenke mer på han. Jeg kan umulig vite om han har seg med noen andre eller ikke. Jeg bare vet ikke hvorfor han bruker tiden sin til å snakke så mye med meg. Han har ikke gjort noe heller til å få meg til sengs. Det er greia meen han får seg nok ikke ett ligg med meg med det første og det er jeg hundre prosent sikker på.. Så om det er sex han venter på det skal jeg nok finne ut av..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest slem gutt

Oi! Røyker litt hasj av og til... Er jo Tony Montana ressurected dette her :p

Sorry ass, men måtte nesten kommentere akkurat det der...

Men on topic; Jeg har vel blitt beskrevet som en bad boy. Har røyka spliff siden jeg var 12-13 år gammal, og drevet med div. syntetiske rusmiddler.

Jeg har rømt "åstadet" fordi jeg trodde jeg hadde drept en kar som slengte dritt da jeg var 16 (slo han ned og sparka han i trynet med 2-3 meter tilløp)

jeg har vært involvert i væpnet ran, (ikke selve ranet, men skjult utbyttet, og det var min pistol som ble brukt) også da var jeg 16

Jeg har løyet og stjelt, solgt stoff og andre ulovligheter.

I dag er jeg 23 år, gift med jenta jeg traff da jeg var 17, far til ei nydelig datter på 3 år. Jeg jobber og betaler skatt, og har sluttet med alt stoff. (røyker meg fortsatt en liten luring av og til, men det er ikke STOFF)

Så det er fullt mulig for en "bad boy" å treffe den rette og faktisk mene det han sier og gjør uten baktanker ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Guest_mari_*
Oi! Røyker litt hasj av og til... Er jo Tony Montana ressurected dette her :p

Sorry ass, men måtte nesten kommentere akkurat det der...

Men on topic; Jeg har vel blitt beskrevet som en bad boy. Har røyka spliff siden jeg var 12-13 år gammal, og drevet med div. syntetiske rusmiddler.

Jeg har rømt "åstadet" fordi jeg trodde jeg hadde drept en kar som slengte dritt da jeg var 16 (slo han ned og sparka han i trynet med 2-3 meter tilløp)

jeg har vært involvert i væpnet ran, (ikke selve ranet, men skjult utbyttet, og det var min pistol som ble brukt) også da var jeg 16

Jeg har løyet og stjelt, solgt stoff og andre ulovligheter.

I dag er jeg 23 år, gift med jenta jeg traff da jeg var 17, far til ei nydelig datter på 3 år. Jeg jobber og betaler skatt, og har sluttet med alt stoff. (røyker meg fortsatt en liten luring av og til, men det er ikke STOFF)

Så det er fullt mulig for en "bad boy" å treffe den rette og faktisk mene det han sier og gjør uten baktanker ;)

Kom over den her tråden og glemte helt at jeg ikke svarte! Jo takk for svaret :)

Her er en liten update på hva som har skjedd siden jeg skrev det her :) Jeg og gutten nevnt i tråden hadde en god del kontakt. vi skrev med hverandre hver dag og møtes ganske ofte. Han beviste virkelig at han likte meg ved å fortelle meg ting som ingen andre om han viste.

Etterhvert så viste det seg at begge uvikla følelser for hverandre. Jeg har møtt moren hans som sa til meg at hun føler at jeg har forandret han på en god måte! Han sier selv at han har sluttet med hasj noe som jeg merker at han har.

Vi har hatt sex men han er forsatt med meg. Har hørt fra en god del venner nå at han er en helt annen person nå som han ble sammen med meg. Jeg angrer virkelig ikke for å ha gitt det en sjanse. Han er virkelig en fantastisk gutt som jeg ble glad i. Takk for alle svarene ! :)

Lenke til kommentar

Veldig mange bad-boys gjør vågale/dumme ting fordi de kjeder seg. Å kjede seg er livsfarlig, for da gjør man ofte dumme ting.

Bad-boy har jeg vært siden jeg var liten tass, men det er fordi jeg kjeder meg. Den dagen jeg treffer den rette dama vil ting falle på plass av seg selv. Man får en mening med livet, og det betyr mye mer en å farte rundt og være barsk.

Jeg kjenner mange som har blitt "reddet" av å få seg en dame og på dem måten funnet sin plass i livet.

Lenke til kommentar
Jeg begynner jo å falle for han.. Vi snakker så mye sammen. Jeg har ligget med få gutter i livet mitt og ser på sex mellom to personer som er glad i hverandre og greia er at han respekterer at jeg ikke vil ligge med han ennå!

Han kan få hvem han vil, hvilket han også gjør virkelighet av i aller største grad, men du som er nr 145 på listen, DU er helt spesiell, og verdt å legge om sin ville personlighet for.

Lykke til, for det vil du etter sigende virkelig trenge ...

Lenke til kommentar
Gjest Guest_mari_*

haha, elsker at folk er så negative her. Ihvertfall dere gutter. Jeg vet at folk kan forandre seg når de treffer noen de er villig til å forandre seg for. Han har har ikke vist at han ikke er til å stole på. Jeg kan ikke styre hva som skjer i framtiden og hvordan han blir da eller hvordan jeg blir men vi har det fint sammen nå. Han er 23 og jeg er 22 vi er fortsatt unge. Har en hel framtid foran oss så vi tar det rolig det som skjer det skjer. Livet kommer ikke med en garanti og noen ganger så er det bare å ta en sjanse så får du ta det derfra. Jeg har tatt mitt valg :)

Lenke til kommentar
haha, elsker at folk er så negative her. Ihvertfall dere gutter. Jeg vet at folk kan forandre seg når de treffer noen de er villig til å forandre seg for. Han har har ikke vist at han ikke er til å stole på. Jeg kan ikke styre hva som skjer i framtiden og hvordan han blir da eller hvordan jeg blir men vi har det fint sammen nå. Han er 23 og jeg er 22 vi er fortsatt unge. Har en hel framtid foran oss så vi tar det rolig det som skjer det skjer. Livet kommer ikke med en garanti og noen ganger så er det bare å ta en sjanse så får du ta det derfra. Jeg har tatt mitt valg :)

Jeg er ikke utelukkende negativ, men reagerte litt på en del av det du skrev. Blant annet på dette med at han respekterer at du ikke vil ha sex med ham enda. For meg blir det hele veldig søkt hvis det er behov for å påpeke at han respekterer dette. Det burde være så selvsagt at bare tanken på å nevne det burde være ubehagelig ekkel.

Jeg ser for meg en udressert bikkje som må kontrolleres ved å holde den i bånd, men det er vel dette du blant annet finner så tiltrekkende? At du kan være med på å forandre denne stakkars villstyringen til noe bedre. Å virkelig ta han til deg, for viser du han bare nok omsorg, vil han nok bli snill?

Kanskje, men da er du heldig. Jeg snakker av en viss erfaring da min nærmeste venn er et godt bilde på denne mannen du beskriver. Han er etterhvert blitt en tøffel med jenta si, men når katten er borte danser musene på bordet. Han elsker henne, ja, men med hans damedrag og selvtillit er tanken på monogami fullstendig uinteressant. Det jeg prøver å si er at like barn alltid leker best.

Du er enda ung, så det er vel bare å kjøre på. Læring kommer som oftes etter å ha feilet :)

Endret av Jorchi
Lenke til kommentar
Gjest Guest_mari_*

Jeg er ikke utelukkende negativ, men reagerte litt på en del av det du skrev. Blant annet på dette med at han respekterer at du ikke vil ha sex med ham enda. For meg blir det hele veldig søkt hvis det er behov for å påpeke at han respekterer dette. Det burde være så selvsagt at bare tanken på å nevne det burde være ubehagelig ekkel.

Jeg ser for meg en udressert bikkje som må kontrolleres ved å holde den i bånd, men det er vel dette du blant annet finner så tiltrekkende? At du kan være med på å forandre denne stakkars villstyringen til noe bedre. Å virkelig ta han til deg, for viser du han bare nok omsorg, vil han nok bli snill?

Kanskje, men da er du heldig. Jeg snakker av en viss erfaring da min nærmeste venn er et godt bilde på denne mannen du beskriver. Han er etterhvert blitt en tøffel med jenta si, men når katten er borte danser musene på bordet. Han elsker henne, ja, men med hans damedrag og selvtillit er tanken på monogami fullstendig uinteressant. Det jeg prøver å si er at like barn alltid leker best.

Du er enda ung, så det er vel bare å kjøre på. Læring kommer som oftes etter å ha feilet :)

Unnskyld meg vil bare påpeke par ting! Før det første så vil jeg ikke forandre noen, det vet han. grunnen for at han slutta med hasj er pga seg selv og fordi han var villig til det! For det andre det med sex har du faktisk rett i det er min feil at jeg ikke formulerte det på en bedre måte. for det tredje det som har skjedd har skjedd han har selv sagt at hvis han kunne forandre på ting så hadde han gjort det men dessverre så er det umulig.

Jeg er glad i kjæresten min jeg kan ikke kontrolere hva han gjør på fritiden sin og hvem han henger med men kan si trygt at de folka han er med er snille gutter. Nå som det er sagt om han blir utro eller ikke vet jeg ikke! han sier at han aldri kunne finne på å være utro han sier også at han aldri har vært utro med sine tidligere eks kjærester. Noe som jeg tror han på.

Ut ifra din holdning og mening så virker det som om du ikke tror folk kan forandre seg?

Joda, greit at han vennen din er sånn men han elsker ikke dama si om han gjør gale ting bak ryggen hennes! unnskyld meg men ikke alle er like. Du skal bare ikke komme her å si til meg at han er en slags prosjekt for meg som jeg vil forandre for det er bare galt av deg.

Nå som det er sagt så respekterer jeg din mening og holdning kanskje du har mer erfaring enn meg på akkurat det her og da er det greit at du sier det du mener. Man har ikke garanti når det kommer til kjærligheten har man vel?

Lenke til kommentar

Jeg kjenner ikke ditt tilfelle, nei. Men hele presentasjonen din lider veldig av at den er fullstendig stereotyp. Alle, kanskje særlig gutter, får det samme inntrykket av å lese det du skriver. Alle har vi sett dette før.

I ditt første innlegg etterlyser du logiske og i så måte fornuftige synspunkter på problemstillinger du allerede har bestemt deg for emosjonelt. Du vet gjennom andres erfaringer at det du vier deg ut på er galt, men det føles riktig.

Missforstå meg rett. Kjærligheten kjenner som kjent ingen grenser. For alt vi vet kan dette vise seg å være sjelevennen din. Lov oss bare at du ikke gråter når ting eventuelt viser seg å ikke gå veien. Gråte skulle du i såfall gjort på forhånd, for statistikk lyver nesten aldri.

Endret av Jorchi
Lenke til kommentar

Det er fordi vi gutta ikke har den medfødte, genetiske naiviteten dere jenter har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...