bmwpower96 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) edit: slettet Endret 3. januar 2010 av bmwpower96 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 alle er forskjellige, og det er ikke noe feil at den står som en skyskraper Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Det er ganske vanleg vil eg tru. Peniser kjem i alle fasongar, og noko krum er vel egentleg ganske vanleg vil eg tru. Plager det utruleg under eit eventuelt samleie kan du jo gå til legen med det. Men ikkje bekymre deg for mykje. Se korleis det går, kan lett gå bra. Om det gjer vondt eller liknande trur eg det kan ordnest. Men ikkje stress det, sjå korleis det går Lenke til kommentar
mortania Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Penisen skal være meget vinklet for å vanskeliggjøre samleie. OG redd for å ikke treffe? Styr deg frem med hendene, evt la henne gjøre det Gutter er liksom ikke så flinke til å treffe sånn... NOEN GANG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå