RekylTommy Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Fant ikke ut hvor denne passet best så la bare ut her; flytt eller fjern om nødvendig. Har bestemt meg for og sette opp en TG-hylle. Her er den Målene "Innhold" Noen tips? etc. Endret 17. desember 2009 av zenzito Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Belysning? Og det ser trangt ut. Må for det første være god plass å sitte og ikke trangt. Du bør også ta hensyn til at du skal ha mye dilldall inni der. Om det blir så trangt med skjerm, mus og tastatur burde du kanskje ha 4 plasser. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Det første jeg tenker er at de to... pinnene som skiller plassene fra hverandre kan være litt i veien. Blir kanskje vanskelig å fjerne de uten at hylla raser sammen, men jeg ville hatt en hel eller delvis vegg der. Tror den vil virke litt mindre "i veien" enn det du har der nå. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 som sagt, ser ganske så trangt ut eneste muligheten er vel å bestille fire plasser, og utvide ver "bås" med 25 cm... Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg har brukt hylle med "standard" bredde de to siste årene, funker fint. Kan poste et bilde så du ser hvor bred én plass er. Dere har jo også én etasje mer enn meg, så jeg tror dere vil få god plass. Dere kommer nok og til å spare litt med å ikke ha andre etasjen (der pc-ene står) adskilt, for det ble litt småtrangt for min del der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå