killmeister Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hei. Som tittelen antyder lurte jeg på om det er noen som har erfaring med dette. Grunnen er at røret som ligger i veggen er for lite til at kabelen kan trekkes med pluggen på. Lurte derfor på om det var mulig og klippe av denne for så og lodde den på igjen? Har aldri klippet opp en hdmi kabel, men regner med det er både skjerming og revolvering som kan gjøre dette til en vanskelig jobb... men tror dere det er mulig? Takker for svar! Lenke til kommentar
tainez Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 det er jo mulig men hvor bra det er for kablen er jo en helt annen sak, men ikke klipp helt inn til rota til "hode" den delen man putter i xbox/tv Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 dette er nok ikke lett. jeg fekk lyse sitt fibernett og var nød og trekke hdmi kabel rund hele huset og klippet den av og for å komme gjennom et lite hull i veggen. da prøvet jeg å lodde ( 6 eller 8 ledningen ) men dette var en bommert. jeg fekk en elektriker til å fikse dette med en spesielle tange ( kan kjøpe denne på clas ohlson, med ekstra hdmi kontakt/plugg ) da var det i orden. prøv å lage ett større hull ? lykke til Lenke til kommentar
killmeister Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Er du sikker på det var HDMI som ble skjøtet? Jeg har søkt endel etter noe slikt, men har ikke klart og finne det du beskriver... Hadde vært svært takknemlig om du eller andre kunne lagt ut en link til den tangen. Endret 18. desember 2009 av killmeister Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 http://www.cableworld.no/hdmi-tilbehoer/hd...ver-cat5%29.asp Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 kanskje er dette de enkleste og en rimelige måte å kjøre det på: http://www.av-cables.dk/diverse_kabler_sti...30_3617_da.html lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå