krisi-stoffer Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Skjønner ... Jeg kan gi dere all info dere ber om.. .Bare å rope ut Lenke til kommentar
krisi-stoffer Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 Fikk telenor ekspertene til å ringe meg... Etter noen få sekunder var alt løst ... Takk for all hjelp Mvh Kristoffer Søgård Lenke til kommentar
Zash Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Fikk telenor ekspertene til å ringe meg... Etter noen få sekunder var alt løst ... Takk for all hjelp Mvh Kristoffer Søgård Hadde vært fantastisk om du kunne poste hva du gjorde for å få det til å virke, med tanke på andre med samme problem! Lenke til kommentar
krisi-stoffer Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Skal gi en update på dette så fort jeg kommer hjem fra skolen. Lenke til kommentar
krisi-stoffer Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Han Lastet ned et program fra Portforwarding.com Som sjekket statusene på portene. SÅ sjekket han alle portene og fikk closed på dem. Da gikk han inn på ruteren tok av activ firewall, og sjekket igjen. Da var alt i fiks orden. Jeg har nå "Open NAT". Lenke til kommentar
rooney1304 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) hvilket nr ringte du får å komme til telenor ekspertene? EDIT: jeg gjorde akkurat det samme som deg og ringte telenoreksperten, og nå funker det -det enkle er ofte det beste- Endret 29. mai 2010 av rooney1304 Lenke til kommentar
krisi-stoffer Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 hvilket nr ringte du får å komme til telenor ekspertene? EDIT: jeg gjorde akkurat det samme som deg og ringte telenoreksperten, og nå funker det -det enkle er ofte det beste- Men du nå har problemet mitt kommet opp igjen... Veit du Nummeret fortsatt? kan ikke finne det noen sted Mvh Kristoffer Søgård Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå