Gå til innhold

Åpne nat på zyxel ruter

Anbefalte innlegg

Hei jeg har et lite problem med nat. Min Nat er "Strict" akuratt nå. Min ruter heter ZyXel 2602hwt. Og jeg har lett etter en problem løsning i snart 2 timer, og begynner å bli litt lettere lei av å lete. Så nå må jeg snakke med proffene.

Jeg trenger en "Step by step" løsning hvordan man åpner Nat. Helst en idiot sikker løsning siden jeg er merkelig god til å gjøre ting feil.

Info:

Navn:ZyXel 2602hwt

Spill jeg må fikse Nat'n til: Call of duty Modernwarfare 2 til PC(!)

Har full tilgang til mine instillinger til ruteren. Trenger bare vite hva jeg skal åpne og hva jeg skal slå av osv.

Mvh Kristoffer Søgård

(btw. Ja jeg veit det er mange poster om dette på dette forumet allerede. Men de er lest og jeg forstår ikke noe av det, Derfor håper jeg på litt proff hjep ;) )

Endret av krisi-stoffer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er telenor du har? Broren min hadde store problemer med den samme ruteren, uansett hva han foretok av innstillinger så fikk han ikke fikset det (nat-innstillinger vedr. xbox). Endte oppe med å ringe til telenor kundeservice for 24 kr minuttet(!).. Telenor klarte ikke å løse problemet. Endte opp med at de sendte han en ny ruter som funket fint...

Endret av J-Core
Lenke til kommentar

Ja telenor. Ruteren vi hadde for 1 uke siden tok kvelden etter 4 år, så da fikk vi en ny en. Men alle portene ble da såklart resettet tilbake til standar og nå veit vi ikke hvordan vi setter dem tilbake. Og ja. tror det er noe i den duren ja Jckf. Men på Mw2(Call of duty) Er det spilleren som Hoster, men mitt problem er at jeg pleide alltid og ha full "connection" med den gamle ruteren. Men nå har vi fått en ny en. Og nå er jeg heldig hvis jeg i det heletatt kommer inn på server/game.

Har lest noe med at man må åpne noen porter ja. Kan sende dere noen Scrn shots av Ruter settings og Hva jeg mener med Nat strict!

Mvh Kristoffer

Edit: Dette går ikke på local area network nei... Skal kun spille online.

Endret av krisi-stoffer
Lenke til kommentar
Hvilke porter skal jeg forwarde for å ha en open nat Via Call of duty modern warfare 2?
Modern Warfare 2 ports for listening server

Steam Client

* UDP 27000 to 27015 inclusive (Game client traffic)

* UDP 27015 to 27030 inclusive (Typically Matchmaking and HLTV)

* TCP 27014 to 27050 inclusive (Steam downloads)

Dedicated or Listen Servers

* TCP 27015 (SRCDS Rcon port)

In addition to the required ports for Steam, Modern Warfare 2 requires the following ports for multiplayer:

* UDP 1500 (outbound)

* UDP 3005 (outbound)

* UDP 3101 (outbound)

* UDP 28960

Disse portene var nok for meg;
udp 28960

udp 3101

udp 3005

udp 1500

tcp 27015

Antall "HLLEP!! I CANT PLAI MW2!!11"-tråder på nettet begynner å skremme meg, og burde være en oppvekker til IW om at dedicated servers hadde vært mye bedre. Et av argumentene for IWNet var jo at det skulle være enkelt for "Ola Nordmann" å spille, men er det virkelig lettere å åpne porter i alskens routere, enn å måtte velge en server fra en liste? Hvor er logikken?

Endret av jocke
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...