xeon Skrevet 12. oktober 2001 Del Skrevet 12. oktober 2001 Er det noe særlig smart å bruke windows update funksjonen med ulovelig windows xp?? Vil da microsoft kunne vite at det er brent versjon?? Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 12. oktober 2001 Del Skrevet 12. oktober 2001 Hvis du ser på windows update sidene vil du se at all komunikasjon gjøres uten å sende info til microsoft, dessuten har microsoft ingen metode for å kunne finne ut om det er en ulovli kopi med mindre de står og ser på når du putter cd'en i cdrommen :wink: Dessuten har du lov til å legge inn fra brent cd hvis du eier lissensen... det er lov bestemt at man har lov til å lage/eie en stk backup kopi av software man har kjøpt. (policy'en bak sider som http://www.gamecopywold.com bl.a. :wink: ) Lenke til kommentar
xeon Skrevet 12. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2001 Det jeg tenkte på var at microsoft kunne ha enkelte lisensnummer som de visste var ulovelige. Jeg har ikke brent av en av mine egne CD-er! Lenke til kommentar
taste Skrevet 15. oktober 2001 Del Skrevet 15. oktober 2001 microsoft sjekker maskinen din!! Det gjøres ved at maskinen din sender ut pakker (gjevnlig) om hvilke programmer du har inne på mskinen. Og om du har "ulovlige" kopier! alle jeg kjenner som har sjekket om dettte faktisk er tilfelle, har funnet at maskinen deres sender slike "pakker" til microsoft. Så klart kan ikke dette gjøres uten at du er tilkoblet internet. Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 15. oktober 2001 Del Skrevet 15. oktober 2001 hihi tviler uansett på at det plutselig står noen skumle fyrer med sorte dresser og solbriller utenfor døra di. Trur lissom at microsoft er mere interisert i de som driver å tjener fete ståler på masseprodukjon av mircosoft piratkopier. Lenke til kommentar
xeon Skrevet 15. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2001 Så dere mener det er ufarlig å bruke windows update selv i xp. Er det noen av dere som har prøvd det?? Lenke til kommentar
ddrojoa Skrevet 15. oktober 2001 Del Skrevet 15. oktober 2001 Hvis man er usikker på om maskinen sender i fra seg informasjon som den ikke burde, er det kanskje en ide å benytte seg av en proxy server (da vil blandt annet ikke din IP vises hos mottaker av info). Det finnes en mengde anonyme sådane som kan benyttes fritt. Når det gjelder om forskjellige Windows versjoner sender info om hva maskinen din inneholder, er dette tvilsomt. Husk at det er mange geniale gutter og jenter (som ikke jobber for MS) som sitter dag ut og dag inn for å finne feil og missholdigheter med MS produkter. Disse ville garantert funnet slike elementer ganske raskt. Lenke til kommentar
Brugle Skrevet 15. oktober 2001 Del Skrevet 15. oktober 2001 Husk at det ikke er lov til og kopiere CD-er som ikke er deres og bruke de da.. Uansett jeg har brukt updaten på Internett og det har ikke kommet noen folk i svart dress og solbriller hos meg. Ennå!!! Lenke til kommentar
aschj Skrevet 15. oktober 2001 Del Skrevet 15. oktober 2001 Jeg har brukt Windows Update i WinXP flere ganger. Jeg fikk serialen min fra noe så fantasiløst som #serialz på EFNet, og Microsoft har ingen sjans i havet til å finne ut at akkurat jeg (Og de 1000 som har gjort som meg) faktisk har gjort det vi har gjort :smile: Du har ingen ting som helst å bekymre deg for. Menn med svarte dresser som kommer for å 'ta' deg, eksisterer kun i The Matrix :smile: Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 15. oktober 2001 Del Skrevet 15. oktober 2001 hihi +X-files og Menn in black :razz: Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 15. oktober 2001 Del Skrevet 15. oktober 2001 Quote ______________________________________ Husk at det ikke er lov til og kopiere CD-er som ikke er deres og bruke de da.. Uansett jeg har brukt updaten på Internett og det har ikke kommet noen folk i svart dress og solbriller hos meg. Ennå!!! -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Jeg har brukt Windows Update i WinXP flere ganger. Jeg fikk serialen min fra noe så fantasiløst som #serialz på EFNet, og Microsoft har ingen sjans i havet til å finne ut at akkurat jeg (Og de 1000 som har gjort som meg) faktisk har gjort det vi har gjort Du har ingen ting som helst å bekymre deg for. Menn med svarte dresser som kommer for å 'ta' deg, eksisterer kun i The Matrix -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- hihi +X-files og Menn in black -------------------------------------------------------------------------------- "Neo" Just do IT , Just Do IT..... Take the XP pille Morpheus........... Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 15. oktober 2001 Del Skrevet 15. oktober 2001 Quote ______________________________________ Husk at det ikke er lov til og kopiere CD-er som ikke er deres og bruke de da.. Uansett jeg har brukt updaten på Internett og det har ikke kommet noen folk i svart dress og solbriller hos meg. Ennå!!! -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Jeg har brukt Windows Update i WinXP flere ganger. Jeg fikk serialen min fra noe så fantasiløst som #serialz på EFNet, og Microsoft har ingen sjans i havet til å finne ut at akkurat jeg (Og de 1000 som har gjort som meg) faktisk har gjort det vi har gjort Du har ingen ting som helst å bekymre deg for. Menn med svarte dresser som kommer for å 'ta' deg, eksisterer kun i The Matrix -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- hihi +X-files og Menn in black -------------------------------------------------------------------------------- "Neo" Just do IT , Just Do IT..... Take the XP pille (the yellow one:) Morpheus........... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå