MorePower Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Hei! Har akurat flashet mitt Connect3D 9500Pro (kjøpt på psdata). Nå står det 9700Pro. Så det var moddbart. Ifølge Powerstrip er default settings: Engine clock: 277 Mhz Memory clock: 270Mhz Er det noen som vet hva de optimale innstillingene på disse bør være. Hvor høyt bør/kan jeg gå på disse. Skal forholdet mellom dem være slik som default viser (i prosent)? Noen ekstra spørsmål utenom topic. Håper dere kan svare likevel. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 jeg er litt grønn på disse veier... Lenke til kommentar
ConTrail Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Se på min post.. Du burde komme enda litt høyere på rammen.. øk med litt om gangen å kjør 3dmark. Får du feil på grafikken, skru litt ned igjen. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 Jeg vet at dette blir litt off-topic, men er det noen av dere som har erfaring men Chieftec Dragon Miditower kabinetter? Jeg lurer på om det går greit å sette inn viftestyring. Om knappene på viftestyringen tar borti døren foran... Lenke til kommentar
Talker Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 ok, ikke bry dere om dette spørsmålet. har lagt ut det samme et annet sted... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå