Mchansern Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Ja, jeg mener det. Litt usikker though. Hør med juss-forumet her. Lenke til kommentar
DoubleF Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 Dette som skjedde i Bergen Vest, sant? Sikkert Loddefjord eller Olsvik Dette skjedde i Fyllingsdalen, skal ikke si skole eller noe. Men, begge er nå i frisk form Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Noen av dem hadde faktisk GHB, som nesten er ectasy, bare flytende. Unnskyld, men her måtte jeg le. GHB og ecstasy er like forskjellig som havregraut og kake. Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jøss :O At 15 åringer kan gjøre noe sånn! Håper virkelig den gjengen er blitt politianmeldt, hvis ikke, gjør det med en gang. Hadde noen puttet noe sånn dritt oppi drikken til noen venner av meg, så hadde den som gjorde også havnet på sykehuset og i koma (Og det hadde ikke vært pga for mye drikke) OK, kanskje litt drøyt, men folk som dette gjør meg bare helt paff og sur... Ungdommen nå tildags... Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Ungdommen nå tildags... ...er sannsynligvis ikke noe verre enn det de var på din tid. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hvis man blir tatt med narkotika så blir det på rullebladet livet ut?Tror ikke det nei. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Dette som skjedde i Bergen Vest, sant? Sikkert Loddefjord eller Olsvik Dette skjedde i Fyllingsdalen, skal ikke si skole eller noe. Men, begge er nå i frisk form Haha, Fyllingsdalen av alle steder da Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Burde vel tatt den med i alternativene mine Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Ungdommen nå tildags... ...er sannsynligvis ikke noe verre enn det de var på din tid. Vel faktisk, så er jeg en av ungdommen nå tildags ;P Så egentlig så burde jeg ikke si noe... Men dette her var for drøyt. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Ungdommen nå tildags... ...er sannsynligvis ikke noe verre enn det de var på din tid. Vel faktisk, så er jeg en av ungdommen nå tildags ;P Så egentlig så burde jeg ikke si noe... Men dette her var for drøyt. Ja, da burde du ikke si noe slikt Men jeg er sikker på at noe lignende/værre skjedde for 30 år siden også. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Ja, dette er et godt eksempel på hvordan verden har blitt. Tenk på det når dere planlegger barn... Det er nok til å ta motet fra de fleste. Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Husker på mitt skoleball i 10. klasse. Slosskamp sendte tre stykker på sykehus, knivstikking én og 15 arrestasjoner. Stavanger <3 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Er det bare meg eller skjer sånne ting bare i storbyer:P? Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Høres ut som en ordentlig fet fest. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hvor er foreldrene, sier jeg. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hvor er foreldrene, sier jeg. Ikke der tydeligvis Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Tenker på i oppdragelsen. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Våre juleball fikk vi ikke lov til å kalle juleball engang men grautfest, og der var det fullt med lærere og alt flytende skulle bli kjøpt på kiosken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå