Ivittie Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Hei. For noen minutter siden, mens jeg holdt på å connecte til en server, slo PC-en min seg av. Jeg tenkte at det ikke var noe å bekymre seg over, men da jeg åpnet Call of Duty Modern Warfare 2 var all progresjonen jeg hadde gjort borte. Jeg hadde en total spilletid på over fem døgn, så det er ganske kjedelig å miste alt jeg har gjort. Når jeg er i Main Menu, står det under Multiplayer at jeg har 211% fullført, som jeg hadde før PC-en klikket, men så snart jeg går inn i Multiplayer, er alt borte. Absolutt alt under Barracks er borte, og mitt 2. prestige-ikon er byttet ut med standard menig-ikon. Her er noen screenshots: Main Menu: Multiplayer: Endret 17. desember 2009 av Ivittie Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg trodde alt multiplayer var organisert på IWs servere, rart at alt er borte... Først ville jeg trodd at du hadde bytta / starta ny profil, men det virker jo også rart siden den sier 211% i lobbyen. Vet ikke noe selv, men sjekk at det er riktig profil, og send mail til Infinity Ward hvis det ikke løser seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå