super-ss Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg kjøpte idag en ny bærbar med forhåndsinnstallert Windows 7. Startet den opp og svarte på div spørsmål oppretttet min konto og alt startet vel og bra Men når jeg skal innstallere nye programmer kommer brukerkontokontrollboksen opp og spør den etter "Skriv inn administratorpassord og klikk ja" For det første har jeg ikke opprettet noen egen adminkonto da jeg regnet med at min egen konto ble det siden den er eneste Det kommer ikke opp noe sted man kan skrive inn noe passord Og tilslutt så er Ja "grået" ut så den kan man ikke klikke på Noen ideer? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Prøv å høyreklikk på installasjonsfilen, og velg Kjør som Administrator. Du kan også gå inn i kontrollpanel og ta bort brukerkontroll, men det er ikke å anbefale om du ikke er en dreven databruker. Lenke til kommentar
super-ss Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2009 samme problemet der også :-( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå