GoldenHymn90 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Hei! Jeg har disse to pc-anleggene: JBL Creature og Creative Gigaworks, og jeg lurer på om jeg kan bruke suben fra JBL-en, mens satelitthøytalerne fra Creative-settet? Hvis ja, hvordan gjør jeg det? Bak JBL-en er det tilkobling for strøm, høyre høyttaler og venstre høyttaler og audio-input. På Creative-settet (høyre høyttaler) er det kobling for strøm, audio-input og kobling for venstre høyttaler. På framsiden er det kobling for aux-in og headset. Endret 17. desember 2009 av apegutt_90 Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Ser ut som Creative høytalerene er aktive høytalere mens subwooferen på det andre sette har innebygget forsterker. Dette kommer i så fall til å skape problemer. Vil jeg tro. Edit: De er aktive, ja. Stod vist i infoen. Da er det forbi meg om det virker eller ikke. Men det tviler jeg på. Endret 17. desember 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Begge settene er aktive, plassering av forsterkeren er hovedforskjellen (og en sub da selvsagt). Du kan men da må du åpne Creative høyttalerne.. Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Hva om jeg kjøper et apparat hvor det er to minijack-innganger da? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Om det er en stasjonær PC så har den nok flere utganger til lyd, trenger bare å få det stilt inn så kan du bruke begge settene (eventuelt også la være å koble til de små satelittene) Om det er bærbar så trenger du vel noe slikt: Jack til 2X jack og en lik kabel som den du har fra før (fant ikke 1Xhann til 2X hann).. Lenke til kommentar
chrlod Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Det anbefales ikke å begynne og trikse med slike ferdigpakker. Sub og satelitter er nemlig satt opp spesifikt for å fungere mot hverandre - spesielt med tanke på delefrekvenser og at de skal utfylle hverandre. Du kan altså ende opp men et dårligere resultat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå