Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Av en eller annen grunn når jeg starter CoD 4, har profilen min plutselig blitt resatt og jeg mistet alt jeg hadde bygd opp. Har noen mulighet til å sende meg sine lagringsfiler? De ligger i "Steam\steamapps\common\call of duty 4\players\profiles" som ditt profilnavn samt en .txt fil. Må man gjøre endringer i win register samtidig? Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Du vet at online accounten din er bundet til steam accounten din. For at du skal kunne bruke andres MW account så må du også ha tilgang på steam accounten dems. Grunnen til at MW accounter lagres i en slik mappe er vel slik at du selv kan slette den om du får lyst eller ett eller annet. Du kan vertfall ikke bare "låne" den. Endret 17. desember 2009 av xitto Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 På CoD 4 skal det funke jo, men en liten regedit tweak må til. CoD 6 er knyttet til steam. Lenke til kommentar
eSuba Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Cod4 er ikke knyttet til steam , mw2 er det Lenke til kommentar
teehee Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Klikk her, er ikke så vanskelig å få seg en profil er det vel? ..og ja, som eSuba sa så er ikke cod4 knyttet til steam. Det er bare MW2(cod6) som er det. Lenke til kommentar
sib Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Xitto har halvveis rett. Brukeren blir lagret til CD-keyen du bruker. Hvis du prøver å overføre en bruker fra en annen sin CD-key, blir profilen korrupt. Derfor må man inn i regedit og mikse og trikse litt for å få dette til, som The Coon sa. Lenke til kommentar
teehee Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Xitto har halvveis rett. Brukeren blir lagret til CD-keyen du bruker. Hvis du prøver å overføre en bruker fra en annen sin CD-key, blir profilen korrupt. Derfor må man inn i regedit og mikse og trikse litt for å få dette til, som The Coon sa. Tja, er ikke så vanskelig. Har selv gjort det, er bare å sette opp CD-keyen til den som eier accounten mens du skifter bruker (bytte av filer i cod4 mappen deretter skifte tilbake til din egen CD-key. Så er ikke veldig mye miksing og triksing. Lenke til kommentar
sib Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Mente ikke å si at det var vanskelig. Jeg bare understreket poenget til The Coon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Takk for svar. Jeg hadde nemlig søkt og googlet mye, uten å finne filene jeg trengte. Var bare døde linker, men jeg skal forsøke en jeg fant nå. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå