TacoFjes Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 I august i år kjøpte jeg en acer aspire 5738Z, av datakjeden i annonsen sto det at jeg gratis kunne oppgradere windows 7. Jeg har sett rund på internett osv. men finner ikke ut hvordan jeg skal klare og opgradere gratis! Help anyone? Lenke til kommentar
delfin Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 I august i år kjøpte jeg en acer aspire 5738Z, av datakjeden i annonsen sto det at jeg gratis kunne oppgradere windows 7.Jeg har sett rund på internett osv. men finner ikke ut hvordan jeg skal klare og opgradere gratis! Help anyone? google: acer windows 7 upgrade Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 http://www.acer.com/windows7upgrade/ Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2009 http://www.acer.com/windows7upgrade/ men der må jeg betale 130.- men jeg skulle jo få GRATIS oppgradering jeg vil ikke si at 130 kr er gratis Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 om jeg ikke tar feil så er de 130,- porto og noe annet tjafs Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Det går an å høre med datakjeden også. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Iallefall postet i feil forumkatogori.. Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 Det går an å høre med datakjeden også. jeg hørte med datakjeden og de sa jeg måtte innpå acer sine hjemme sider Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 om jeg ikke tar feil så er de 130,- porto og noe annet tjafs men da er det jo ikke gratis og opptatere -.- Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) De burde heller sagt "Så får du Windows 7, og trenger kun betale frakt" edit: Acer burde hatt nedlastingsmuligheter til Winodws 7 DVD-en da, så kunne det jo blitt gratis. Endret 18. desember 2009 av GeirGrusom Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 De burde heller sagt "Så får du Windows 7, og trenger kun betale frakt"edit: Acer burde hatt nedlastingsmuligheter til Winodws 7 DVD-en da, så kunne det jo blitt gratis. så enig så enig.... Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 "men der må jeg betale 130.- men jeg skulle jo få GRATIS oppgradering jeg vil ikke si at 130 kr er gratis " --------------------------------------------- Oppgraderingen er gratis,men du betaler for porto'n... Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 "men der må jeg betale 130.- men jeg skulle jo få GRATIS oppgradering jeg vil ikke si at 130 kr er gratis "--------------------------------------------- Oppgraderingen er gratis,men du betaler for porto'n... jeg synes ikke akkurat at det er gratis oppdatering hvis jeg må betale for og opptatere Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Oppgraderingen er gratis,men du betaler for porto'n...Det er ikke gratis hvis du må betale for det. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 men er et helt vanlig salgstriks. Selve windows 7 platen er gratis, men de tar noen kroner for "jobben" med å sende den til deg, og porto. Men ingen penger går til Microsoft.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå