Johan96 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hei har Kjøpt ny pc-skerm så nå trenger jeg å oppgradere skjermen og Har tenkt å kjøpe crysis warhead og spille det på max settings! skjermen må koste MAX 2000 men helst rundt 1500 må ha Full-HD og HDMI innputt bare skriv i vei Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Dette er en skjerm som jeg er veldig fornøyd med, til gaming fungerer den bare ypperlig. Endret 17. desember 2009 av -Perry- Lenke til kommentar
Johan96 Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2009 Dette er en skjerm som jeg er veldig fornøyd med, til gaming fungerer den bare ypperlig. Takk har fått flere anbefalinger av den skjermen trur det er det riktige men hvor stor er den(er ikke flink med tommer så si i meter ) Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Vanskelig og si, men vis du spoler litt ut i denne filmen så ser du han holder skjermen. Se filmen hos Youtube Endret 17. desember 2009 av -Perry- Lenke til kommentar
Johan96 Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 Vanskelig og si, men vis du spoler litt ut i denne filmen så ser du han holder skjermen. Se filmen hos Youtube Takk Takk Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Alltid hyggelig og hjelpe:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå