thomassit0 Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Jeg skal ha meg ny mobil, min gammle 3310 er helt ødlagt, batteriet blir tomt på en dag og sånt, helt monga. har tenkt litt på SE T68I for 2190 på pcutstyr.no eller T310... jeg syns T68i er finere men T310 har jo 32 polyfoniske ringeoner ... vil ihvertfall aldri mer ha nokia, alle nokiane mine har jeg hatt dårlig erfaring med. Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Jeg skal ha meg ny mobil, min gammle 3310 er helt ødlagt, batteriet blir tomt på en dag og sånt, helt monga. vil ihvertfall aldri mer ha nokia, alle nokiane mine har jeg hatt dårlig erfaring med. Kjenner meg HELT igjen i det du sier der! Har du vurdert å gå litt opp i pris for å få T610? Hvis ikke ville nok jeg valgt T68i! Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 2mass: Om du vurderer T68i, men vil ha polyfonske ringetoner, så burde du så absolutt sjekke ut Siemens S55. Med kamera så koser S55 ca 3000,- Vet det er 500 over ditt budsjett, men du får med kamera også da. Uansett så er det vel bare å sjekke litt web butikker med pris, sjekk sidene til produsenter og se hva du liker best. Litt vanskelig å foreslå noe når du ikke setter noen krav, bortsett fra poly... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 kan definitivt anbefale nokia 3650. hadde t68i før, og selv om det var en ypperlig telefon (lang batteritid, liten og lett, snerten look), så var det ikke særlig mye artig man kunne gjøre med den. 3650'en sitter jeg fortsatt og leker med, tre uker etter jeg kjøpte den. det finnes et tonn av programmer og spill du kan bruke på den, den har en særdeles nydelig og stor skjerm, et digitalt kamera (ganske variabel kvalitet, det skal være sagt), og et tastatur som krever en uke eller to for å kunne brukes effektivt. og, ja, 40 kanalers ringelyder, hvis jeg ikke husker helt feil. har doom e1 m1.mid som ringelyd, og det er nesten som å høre den fra en gravis ultrasound.. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Jeg trodde den hadde 24 kanalers polyfoni.... Lenke til kommentar
Trio Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 3650 har da ikke 40 kanalers ringelyd :wink: Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Den har 24 men det holder da i masse vis :wink: Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2003 Jeg sa ikke det var et krav med poly toner jeg sa bare at den har det ! og jeg har litt lyst på en tlf med poly toner men det er ikke så farlig.. tror jeg kjøper T68i for 2190,- virker som et bra kjøp, har prøvd tlf en god del og den virker kjempebra. Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 T610 med youngtalk abb på telebutikken, 2400 kr! Lenke til kommentar
cnil Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Ville også som CavemaNz nevner her vurdert T610, da den ikke er _så_ mye dyrere enn t68i og er mye bedre. Vil uansett ikke anbefale youngtalk, på grunn av utrolig dyre priser. En test av abonnement jeg leste for en stund siden viste at dette var det dyreste av samtlige abonnement i Norge. En abonnent som hadde det billigste abonnementet kunne ringe dobbelt så lenge enn en med youngtalk for samme sum.... youngtalk altså ikke å anbefale, Sony Ericsson T610 ser veldig bra ut. Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 cnil: kommer helt an på bruksområdet ditt det! Jeg ringer utrolig lite, derfor vil et abb som har billig sms (69 øre fra søndag), lav månedsavgift (200 kr du kan sende meldinger/ringe for) være å foretrekke fremfor et med lavere samtalepris men høyere månedsavgift, for meg så er youngtalk totalt perfekt! Det blir virkelig som å spare 1000 kr på mobilen, siden jeg hadde brukt de 200 krene på bruk uansett om jeg hadde hatt netcom eller chess.. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 hvis du uansett hadde brukt 200 kroner i måneden og nesten alle pengene gikk til tekstmeldinger lønner antagelig youngtalk seg ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå