Skulebollen Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Trenger en kabel ifrå data til tv så eg kan sjå filmar ifrå data til tv, men finner ikkje ut kas eg skal ha: / Har ganske ny data og gammal tv.. Noken som veit kas eg skal ha? Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Du må enten ha HDMI eller VGA kabel. HDMI gir best bilde, men VGA har flere bruksområder. Jeg bruker selv HDMI, og det funker smertefritt. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 'Gammal TV' er ikke mye informasjon. Du må nesten finne ut hvilke kontakter den TV'en har. "Ganske ny data" er også ubrukelig som informasjon. Du må også finne ut om den har TV utgang. HDMI er lite trolig på en "gammal TV". Det finnes bare på nyere flatskjermer. Lenke til kommentar
Skulebollen Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2009 'Gammal TV' er ikke mye informasjon. Du må nesten finne ut hvilke kontakter den TV'en har."Ganske ny data" er også ubrukelig som informasjon. Du må også finne ut om den har TV utgang. HDMI er lite trolig på en "gammal TV". Det finnes bare på nyere flatskjermer. Er ikkje hdmi nei, veit ikkje heilt kva som er på tven, veit at dataen ikkje har grøn rød og blå kontak, tv utgang vil sei? Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Har du en slik kabelutgang? http://www.ucd.ie/t4cms/vga_laptop.jpg Da er det i tilfelle VGA du har, og en slik kontakt pleier å være lik i både PC og TV. I dette tilfellet må du ha en VGA kabel: http://keizercomputerannex.com/store/images/ST-VGA_M6_LG.gif Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Tror aldri jeg har sett VGA inngang på CRT tv skjermer. Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Som hårek sier så kommer det veldig an på hva "gammel TV" betyr Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Om grafikkortet har en slik utgang som det er lengst til venstre på det bildet her, så trenger du slik kabel. Siden du har en gammel tv, er det beste bildet du kan regne med å få. Om tv'en din ikke har dedikert s-video-inngang, så trenger du en slik. Endret 18. desember 2009 av Flimzes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå