Sk!ppy Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hei, Jeg syns at websiden til laget mitt, som far min lager er forferdelig, og vil gjøre noe med det. jeg har ikke tid til å kode selv, da jeg trener for mye for tiden, og tenkte å sette opp wordpress burde gå fint. men det er noen ting som burde(må) gå ann; Bildegalleri Kampresultater Spillergalleri Bildegalleriet bør/burde/kan være kombinasjon av lightbox og gallery2 Kampresultater kan være egen addon, eller bare tables? og spillergalleri kan vel være et eget bildegalleri? Noen som har andre formeninger om et CMS som passer til et lag? Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Kansje klubben som laget ditt tilhører bruker kxweb.no sin løsning. Mange idrettslag bruker denne. der har de forskjellige klubbene mulighet til og opprette egne lagdeler, med spiller profil, kamper/kampstatestikk samt annet. Kanskje dere kan gå for noe slik, så samt klubben deres har via kx fra før. eventuelt så er vel wordpress/e107/joomla finne løsninger hvor dere kan finne mange plugins slik at dere får det slikk dere vil Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 Vi bruker nok ikke den nei, tenkte å sette opp noe helt seperat, da det som blir tilbydt av NIHF er ille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå