Anders81 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Sikkert et veldig dumt spørsmål, men jeg vet ikke så mye om hvordan slikt egentlig fungerer, så hadde vært trivelig om noen kunne hjelpe meg litt (dreier seg om Facebook): Kan andre se hvilken profiler jeg har vært inne på, hvilken bilder jeg har sett på osv.? F.eks kan noen se at jeg har vært inne på profilen deres X antall ganger iløpet av et spesifikt tidsrom? Har sett at noen har sånne rangeringsgreier om hvem som har vært mest inne på profilen deres, men vet ikke om det bare er tull/krever at man installerer en app. Igjen, sikkert et dumt spørsmål, men har nesten utviklet facebook-skrekk her, tør ikke trykke meg inn noensteder. Tror det henger litt sammen med at jeg var på Nettby de første månedene etter at det startet opp, og der var det sånn at alle kunne se hvem som hadde vært inne på en gitt profil. Det ødela nettby for min del, følte jeg måtte ha en god grunn for å gå inn på en profil.. Lenke til kommentar
Lopen Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Neida, folk kan ikke se slikt, bare stalk i vei! Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Har sett at noen har sånne rangeringsgreier om hvem som har vært mest inne på profilen deres, men vet ikke om det bare er tull/krever at man installerer en app. Nja, det er ikke bare tull, og krever ikke at du har installert noe, men disse rangeringsgreiene går på om du kommenterer lenker, skriver på veggen, eller liker deres lenker/notater/bilder. Bare det å være inne på noen sin profil uten å aktivt sette spor etter seg, enten i form av tekst eller "Anders81 liker dette" gjør ikke utslag. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Det er helt korrekt det som har blitt nevnt tidligere. Det vil være imot Facebook sitt reglement å utvikle applikasjoner for å se hvem som har vært innom profilen (selv om det kunne vært litt interessant å se, hehe). Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Har sett en gruppe som ganske mange er med i der poenget er å få ein slik funksjon. Er alikevel sterkt imot det selv å tviler på at det noen gang kommer til å skje.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå