AVandelay Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hei! Har prøvd med en HDMI kabel fra skjermkort (Radeon 4890) til Receiver (HDMI Input 2) og en HDMI kabel fra TV til Receiver (HDMI Out). Jeg prøvde først med TV avslått, da fikk jeg lyd fra PC til Receiver. Da jeg skrudde på TV kom bildet fra PC opp i et par sekunder og så brøyt alt sammen. Står ingen signal på TV, not connected på PC. Noen som vet hva dette kan skyldes? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Sannsynligvis en oppløsning som ikke støttes. Lenke til kommentar
AVandelay Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 Fungerer nå. Måtte bare klone PC skjerm og TV Men for at alt skal fungere nå må jeg ha på både TV, Receiver og PC. Hvis jeg bare skal spille musikk fra PC ønsker jeg ikke ha på TV i tillegg. Er kanskje noe instillinger for å fikse på dette ? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Eventuelt kan du kjøre lyden over separat digital kobling mellom PC og receiver, dersom du har ut- og innganger ledig. Lenke til kommentar
AVandelay Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Hva slags kabel burde jeg bruke da? Har masse ledig på receiveren. Edit: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=104374787 Denne kanskje? Endret 18. desember 2009 av AVandelay Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Hva slags kabel burde jeg bruke da? Har masse ledig på receiveren. Edit: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=104374787 Denne kanskje? Det kommer også an på hva du har av digitale lydutganger på PC'en. Har du en digital coax-utgang, så er den kabelen grei, den. Alternativet er en optisk kabel, men du hører neppe noen forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå