Noble Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) HELVETTE! Hva gjør jeg? Er gamlingen sin Mercedes Sprukket støtfanger bak, bulk i luka og saaaaftig skrape i siden. Det var samtlige lønninger helt frem til jul neste år Sympati please. Faen kondomnere hele bilen med meg inni. Endret 17. desember 2009 av Noble Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Forstår jeg deg riktig, burde denne posten heller vært i en mer familie/psykologiaktig del under "samfunn". Det beste er vel at du forteller det som det er før han oppdager det selv. Dersom du bokstavlig talt frykter at han kommer til å skade deg bør det være andre tilstede når du sier det. Lenke til kommentar
Noble Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2009 Heldigvis tok han det fint. "Fikser det i Tyskland" - dog uten å ha sett det. Seriøst smell i selvtilliten though. Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Seriøst smell i selvtilliten though. Akkurat det er ikke så farlig dersom du kan lære noe av det, og gjerne være mer forsiktig etterpå, uten at jeg jeg vet akkurat hva som skjedde. Men uansett er det jo surt. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 To ganger? Vurdert å gi fra deg serfikatet? Forstår ÉN gang, men to? Jziz Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 To ganger? Vurdert å gi fra deg serfikatet? Forstår ÉN gang, men to? Jziz herregud. Alle kan være uheldige da. Tror ikke akkurat sånne kommentarer er det som vil hjelpe på en vraket selvtillit. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 To ganger? Vurdert å gi fra deg serfikatet? Forstår ÉN gang, men to? Jziz Når man er såpass uheldig er det forsåvidt det beste å ikke slutte å kjøre. Å nærmest legge fra seg bilnøklene etter en skremmende opplevelse vil jo bare gjøre vonde erfaringer verre de få gangene man tør kjøre bil senere. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Vil tro det er større sjangs for å bulke to ganger på en dag, enn to dager på rad. Når først uhellet er ute har du jo ikke tankene konsentrert om kjøringen i hvert fall. Endret 17. desember 2009 av runesole Lenke til kommentar
Noble Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2009 Noen som vet hva slikt koster å fikse? Sånn ca? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Kommer helt ann på hva slags bil (delepriser), hva slags skade (hvor mange nye deler man trenger) - og hvor mye av bilen som er berørt (lakkering koster flesk...). Har du et bilde, er det lettere å anslå en pris Endret 17. desember 2009 av magnusalex Lenke til kommentar
Noble Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2009 Er egentlig stripa i siden jeg er redd blir dyr. For luka bak osv er ikke så fælt. Rett over hjulbuen, ca 40 cm lang og 10 cm bred, med fiiin struktur Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Er den på samme panel eller samme dør? Eller går den over 2 dører/paneler? Lenke til kommentar
Noble Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2009 Er bittelitt på bakdøra (ca 5cmx2mm), resten går på "bakdelen". Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Er ripene dype? Er panelene bulket? Om de ikke er bulket, og om du pusser ned selv, kan jeg tenke meg en pris på mellom 6-8000 i lakkering... Lenke til kommentar
Noble Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2009 Sida er HELDIGVIS ikke bulket, bare en saftig ripe. Litt vanskelig å si hvor dype de er siden det blir litt "spor" som stikker opp. Tipper 2-3mm mm på det verste. Er dette noe som lønner seg å ta på forsikring? Er ikke lenge siden (3år) mamma bulket bilen (tatt på forsikring), så da er vi vel på "bar bakke" mtp på forsikring? Lenke til kommentar
Cillin Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 "Alle" har sånne episoder iblant, men man lærer mye av det! Man lærer å ta ting mer forsiktig, alt etter forholdene. Lenke til kommentar
Noble Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2009 Takker for "støtten" folkens Noen som har noen bra tips til rygging? Er sinnsykt flink på fremoverkjøring, det sa til og med kjørelæreren Men bakover sliter jeg, særlig med lange biler. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Noen lure tips til rygging har jeg egentlig ikke, men hvis du er usikker må du bare være nøye på å se deg godt for og ta den tiden du trenger. Blir du stresset blir du uoppmerksom, og da kan det fort ende opp med en tredje bulk. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Takker for "støtten" folkens Noen som har noen bra tips til rygging? Er sinnsykt flink på fremoverkjøring, det sa til og med kjørelæreren Men bakover sliter jeg, særlig med lange biler. Er du usikker, ta deg god tid. Gå ut og se om du må, det tar gjerne 10 sek ekstra, men du kan spare deg selv for mye stress i etterkant. Jobber selv med Mercedes, så jeg kjører forskjellige biler hver dag, som skal rygges inn på parkeringsplassen etter man er ferdig med bilene, og det er ikke alltid like lett når man ikke er vant med bilen. Men etter litt tilvending går det mye bedre. Hvis rygging blir et veldig stort problem i framtiden kan du jo gå til innkjøp av ryggesensorer til egen bil. Dette er veldig praktisk og greit, samtidig som det ikke koster en formue. Det beste er jo såklart å bli vant til hvor man har rumpen på bilen. Lenke til kommentar
Rekso Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Trygt å stole 100% på ryggesensor da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå