Gå til innhold

Ang Wesc klær!


Anbefalte innlegg

Til trådstarter:

 

Anbefaler i hvertfall Karmaloop.com! :thumbup:

Bra side, med god service, og frakten er ikke så veldig dyr. Karmaloop godtar jo også såkalte "rep codes" som gjør at du får 20% rabatt, noe som da hjelper en del.

 

En kode Karmaloop.com har er vel CRAZYDEALS. Brukte den når jeg kjøpte et par t-skjorter i julegave til min lillebror.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå har jeg slettet en diskusjon som startet med en bruker som gikk til personangrep. For å slå det fast; Gå til slikt personangrep igjen og du mister forumtilgangen.

 

Ellers kan man gjerne starte en tråd med tema "forteller klesstil noe om bæreren" hvor man kan diskutere dette på generell basis. Men om noen tror de kan bryte inn i en tråd og angripe budbringer fremfor budskapet, så er man på feil forum.

 

Til de som mistet noenlunde saklige og informative innlegg som følge av dette, så beklager jeg men de mistet helt kontekst og sammenheng når personangrepet ble fjernet. Som nevnt, start gjerne en generell diskusjon om det.

 

Så regner jeg med at folk klarer å diskutere klærne her og ikke kupper tråden til sine egne meninger om personer. Dere får alle ha en god jul, beklager avbrytelsen :)

 

Det er jo veldig synd at jeg må ta og quote meg selv og påpeke at det ikke er lurt å ignorere en slik melding som dette. Man kan jo aldri vite om jeg er ekstremt opptatt av stolthet og autoritet og hiver ut hele røkla som visstnok lever i den tro at vi syntes det er artig å bruke fritiden vår i juletider for å rydde opp etter de som ikke klarer å høre etter første gangen. Men jeg lever i troen om at folk vil ta seg sammen og respektere trådens tema.

 

Og til de som mener noe er overtramp, rapporter det og ikke kommenter det er dere så vennlig :)

 

17 innlegg gikk i papirkurven, reaksjon på moderering gjøres som alltid på pm og ikke i tråden som blir moderert. Om noen lurer fryktelig mye på hvorfor deres innlegg ble slettet, så ta gjerne kontakt men prøv gjerne å resonner dere frem til det. Stikkord her var usaklighet, diskusjon om hva som er god eller dårlig diskusjon og personangrep.

Lenke til kommentar
Den var også laget i Bangladesh, som betyr at skjorta er ekte =)

Nei, det betyr bare at den er laget i Bangladesh. Bangladesh er et land, ikke en fabrikk …

 

Uansett. Slike enkle logo-T-skjorter er stort sett lagd i østen. WESC har ikke en egen fabrikk i Bangladesh med stor WESC-logo på. De outsourcer til store fabrikker, som lager klær for mange forskjellige merker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...