Gå til innhold

Ang Wesc klær!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er alternativene tl WESC da? Og butikker som fører dette?

 

Har lenge vært på jakt etter kule T-shirts (da det er det jeg som oftest går i) men føler ikke at jeg vil være en del av den "saue-flokken" Er ikke så bevandret i klesbutikker/merker, men de butikkene som har klær jeg kunne brukt fører bare DC/Volcom WESC osv, og da er man jo like langt.

 

Beklager offtopic:)

 

Karmaloop.com som vart nemnt tidlegare i tråden her, har eit voldsomt godt utvalg av kule T-skjorter. Eg liker spesielt LRG skjortene.

Lenke til kommentar

Nå har jeg slettet en diskusjon som startet med en bruker som gikk til personangrep. For å slå det fast; Gå til slikt personangrep igjen og du mister forumtilgangen.

 

Ellers kan man gjerne starte en tråd med tema "forteller klesstil noe om bæreren" hvor man kan diskutere dette på generell basis. Men om noen tror de kan bryte inn i en tråd og angripe budbringer fremfor budskapet, så er man på feil forum.

 

Til de som mistet noenlunde saklige og informative innlegg som følge av dette, så beklager jeg men de mistet helt kontekst og sammenheng når personangrepet ble fjernet. Som nevnt, start gjerne en generell diskusjon om det.

 

Så regner jeg med at folk klarer å diskutere klærne her og ikke kupper tråden til sine egne meninger om personer. Dere får alle ha en god jul, beklager avbrytelsen :)

Lenke til kommentar
Kjøpte meg en t-skjorte fra wesc fra en nettside for 330 kr.. Var hos posten for 15 min siden, for å hente den. Så ser jeg at den er laget i Bangladesh, skal ikke orginalvarene fra wesc være produsert i Portugal?

Spørsmålet er da, er skjorta fake?

 

Vil helst ikke gå med slike fake` skjorter..

Trodde at dere var fornøyde så lenge det var en stor logo på klærne jeg :)

Uansett, tror nok det er flere fabrikker som produserer klærne, hvor en av dem er i Bangladesh.

Lenke til kommentar
Tviler på at Karmaloop selger fakes.

Hmm, WeSC skjorter for kun 150 kr, da blir det vel to - tre skjorter fler på meg ;P

Blir allikevel ikke billig. Skjortene kommer i tollen, det blir vel + 25%, og at de som frakter sender deg et gebyr.

Det blir vel ingen toll, så lenge skjorta + frakten er under 200 kr.

Lenke til kommentar
Vil helst ikke gå med slike fake` skjorter..

det er jo lite care!

ingen andre som veit den er fake !

 

 

Du tar utrolig feil. Fake klær er tyveri og stjeler penger fra de ekte selskapene.

Fake er Lavmåls.

 

Men ellers vet jeg ikke om det er fake eller ikke

 

edit: leif

Logoflash-merkeklær er lavmåls, så det er ikke vits å diskutere på.

Lenke til kommentar
hele forsendelsen må være under 200. frakt telles med om man må betale moms :)

 

Dette er feil. Om varens verdi er under NOK 200 kan frakten være hvor mye som helst, men om varens verdi er over NOK 200 skal det betales MVA av hele summen.

 

Eks.: Vare til 190 og frakt på 60 er unntatt MVA, mens vare til 210 og frakt på 40 er MVA-pliktig til tross for at totalsum er den samme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...