Henrik C Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Faktisk så kjøpte fetteren min en LV veske til 9k, som gave fra foreldrene for å komme inn på medisinet. Så er da spørsmålet om han hadde en fake Louis Vuitton-bag fra før av? Endret 21. desember 2009 av Henrik C Lenke til kommentar
Jellax Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 Hva er alternativene tl WESC da? Og butikker som fører dette? Har lenge vært på jakt etter kule T-shirts (da det er det jeg som oftest går i) men føler ikke at jeg vil være en del av den "saue-flokken" Er ikke så bevandret i klesbutikker/merker, men de butikkene som har klær jeg kunne brukt fører bare DC/Volcom WESC osv, og da er man jo like langt. Beklager offtopic:) Karmaloop.com som vart nemnt tidlegare i tråden her, har eit voldsomt godt utvalg av kule T-skjorter. Eg liker spesielt LRG skjortene. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) de har mange fine klær også Og om du har ett par Logo T's kan de være fine de også sammen med riktig antrekk EDIT: Enig i at LRG har mange fine Tskjorter Endret 18. desember 2009 av atriC Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) De har nok noe pent også. Det tviler jeg ikke på. Men det virker som dem er blitt kjent via den store logoen på de simple t-skjortene eller hettegenserne. Endret 18. desember 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Hva er alternativene tl WESC da? Og butikker som fører dette? Om det bare er t-skjorter du skal ha er det jo ikke noe å stresse med. Kjøp noen pakker med plain American Apparel, og graphic tees finner du billig på, for eksempel, Threadless. Endret 18. desember 2009 av Lord Britishface Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Tviler på at Karmaloop selger fakes. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Nå har jeg slettet en diskusjon som startet med en bruker som gikk til personangrep. For å slå det fast; Gå til slikt personangrep igjen og du mister forumtilgangen. Ellers kan man gjerne starte en tråd med tema "forteller klesstil noe om bæreren" hvor man kan diskutere dette på generell basis. Men om noen tror de kan bryte inn i en tråd og angripe budbringer fremfor budskapet, så er man på feil forum. Til de som mistet noenlunde saklige og informative innlegg som følge av dette, så beklager jeg men de mistet helt kontekst og sammenheng når personangrepet ble fjernet. Som nevnt, start gjerne en generell diskusjon om det. Så regner jeg med at folk klarer å diskutere klærne her og ikke kupper tråden til sine egne meninger om personer. Dere får alle ha en god jul, beklager avbrytelsen Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Tviler på at Karmaloop selger fakes. Hmm, WeSC skjorter for kun 150 kr, da blir det vel to - tre skjorter fler på meg ;P Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Tror ikke at en WeSC-tee er så forferdelig dyr i innkjøp, er vel heller kjedene som Urban og Swag som tar seg litt vel godt betalt. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Tviler på at Karmaloop selger fakes. Hmm, WeSC skjorter for kun 150 kr, da blir det vel to - tre skjorter fler på meg ;P Blir allikevel ikke billig. Skjortene kommer i tollen, det blir vel + 25%, og at de som frakter sender deg et gebyr. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 HVis du kjøper et godt parti med klær derfra så blir det en god del billigere enn i fedrelandet. Også kan man være heldig å slippe å få regning fra DHL. Jeg har sluppet på en av tre pakker. Lenke til kommentar
SML Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Kjøpte meg en t-skjorte fra wesc fra en nettside for 330 kr.. Var hos posten for 15 min siden, for å hente den. Så ser jeg at den er laget i Bangladesh, skal ikke orginalvarene fra wesc være produsert i Portugal?Spørsmålet er da, er skjorta fake? Vil helst ikke gå med slike fake` skjorter.. Trodde at dere var fornøyde så lenge det var en stor logo på klærne jeg Uansett, tror nok det er flere fabrikker som produserer klærne, hvor en av dem er i Bangladesh. Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Tviler på at Karmaloop selger fakes. Hmm, WeSC skjorter for kun 150 kr, da blir det vel to - tre skjorter fler på meg ;P Blir allikevel ikke billig. Skjortene kommer i tollen, det blir vel + 25%, og at de som frakter sender deg et gebyr. Det blir vel ingen toll, så lenge skjorta + frakten er under 200 kr. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 hele forsendelsen må være under 200. frakt telles med om man må betale moms Lenke til kommentar
asbjohorpua Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Karmaloop selger ikke fakes. At butikker tar forskjellig betalt, også i utlandet, er ikke noe nytt. For fjortisene som ikke har sett hvor billig logoflash merker som DC, WeSC osv. er i utlandet vil de få et sjokk, for det er faktisk så "billig". Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Vil helst ikke gå med slike fake` skjorter.. det er jo lite care! ingen andre som veit den er fake ! Du tar utrolig feil. Fake klær er tyveri og stjeler penger fra de ekte selskapene. Fake er Lavmåls. Men ellers vet jeg ikke om det er fake eller ikke edit: leif Logoflash-merkeklær er lavmåls, så det er ikke vits å diskutere på. Lenke til kommentar
geil Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 hele forsendelsen må være under 200. frakt telles med om man må betale moms Dette er feil. Om varens verdi er under NOK 200 kan frakten være hvor mye som helst, men om varens verdi er over NOK 200 skal det betales MVA av hele summen. Eks.: Vare til 190 og frakt på 60 er unntatt MVA, mens vare til 210 og frakt på 40 er MVA-pliktig til tross for at totalsum er den samme. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Klumsete sagt av meg, men det jeg mente Lenke til kommentar
geil Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Da var vi jo enige ja, leste det du skrev feil Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Var hos urban idag på strømmen storsenter, og så samme skjorte som jeg hadde kjøpt. Og gjett hva? Den var også laget i Bangladesh, som betyr at skjorta er ekte =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå