Gå til innhold

Ang Wesc klær!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil helst ikke gå med slike fake` skjorter..

det er jo lite care!

ingen andre som veit den er fake !

 

 

Du tar utrolig feil. Fake klær er tyveri og stjeler penger fra de ekte selskapene.

Fake er Lavmåls.

 

Men ellers vet jeg ikke om det er fake eller ikke

 

edit: leif

Endret av Kruuger
Lenke til kommentar

Enig i det der. Men tror ikke at den er helt fake`, siden den kostet 330 kroner, og fra butikken koster det 399.. Det står jo på siden at alle varene er ekte, men jeg tviler ettersom de egentlig skal være produsert i Portugal. Man kan heller ikke se stor forskjell, men neste gang kjøper jeg heller fra butikkene.

Lenke til kommentar

Kan godt stemme, men fant noe på finn. Og der står det blant annet at skjorta skal som regel være helt lik, men genserne skal være i tynnere stoff.

 

Men samtidig så er det ganske billig også ( de fra bangladesh ), noe som for meg til å tro at forhandeleren holder en del fortjeneste og får kjøpt de enda billigere. Dette kjennetegner jo fake` varer.

 

Edit:

 

Men så er det god stoff på skjorta. Legg også merke til genserne til 499 kr, noe som er utrolig billig for å være WESC.

Endret av deathshot
Lenke til kommentar
Du tar utrolig feil. Fake klær er tyveri og stjeler penger fra de ekte selskapene.

Fake er Lavmåls.

 

Men ellers vet jeg ikke om det er fake eller ikke

 

edit: leif

 

For å være prikete så stjeler man ikke noe fra selskapet ved å kjøpe fake, man ungår bare å gi dem penger, men de leverer heller ingen vare til deg.

Forøvrig har jeg ikke dårlig samvittighet med å bruke slike logoflash t-shorter som er fake. T-shorten koster så godt som ingenting å produsere og heller ikke utvikle og allikevel koster den 400 kr. Snakk om profitt

Lenke til kommentar
Verre når man begynder å kopiere boss, LV og lacoste etc

 

Vel, 9,999/10 av de som går med LV fake veske, hadde ALDRI i verden kjøpt en ekte en. Så sånnsett så taper ikke LV noen som helst på. Sånnsett så får de enda mer publisitet av det. Ikke at jeg forsvarer fake produkter, det gjør jeg absolutt ikke.

Lenke til kommentar

Hva er alternativene tl WESC da? Og butikker som fører dette?

 

Har lenge vært på jakt etter kule T-shirts (da det er det jeg som oftest går i) men føler ikke at jeg vil være en del av den "saue-flokken" Er ikke så bevandret i klesbutikker/merker, men de butikkene som har klær jeg kunne brukt fører bare DC/Volcom WESC osv, og da er man jo like langt.

 

Beklager offtopic:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...