Andzel Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hei. Det jeg lurer på om det finnes et firma eller en butikk som tar imot pakker du har kjøpt også sender de det videre til deg. TRor jeg har hørt om en sånn butikk i USA men finnes dette også i UK? Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Finnes det noe sånt i USA? Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Finnes det noe sånt i USA? Jetcarrier. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Takk, men hvordan funker det da? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Takk, men hvordan funker det da? Fungerer nettopp som du spør etter. Du melder deg inn. Du får en USA addresse, denne bruker du for å sende bestillinger til, varene dine blir sent til deg i norge. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 forsto ikke helt hvordan det funket å booke osv, men fikk hjelp ifra Jetcarrier veldig hyggelig hjelp ifra e-mail. Så nå får jeg se hvordan det er å motta en pakke ifra de da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå