livingman Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 hei hallo .. tenke jeg skulle prøve og lage et bevegelig panorama ( slik at du kan snure 360 grader rundt på fjeltoppen f.eks jeg har bildene og alt det , men jeg kan ikke finne et software som jeg kan bruke. er det noen som vet om noen greie programmer til dette ? takker for svar Lenke til kommentar
danielhornaes Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Tror PTGui kan foreta stitching og eksportere til QuickTime VR. En ulempe er at det ser ut til å koste penger, men du kan jo gi trial-versjonen et forsøk, og se om det gjør jobben. Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Jeg er på jakt etter det samme for å lage "bilder" som en del av eiendomsmeglerene får tatt som dette. Er det i det hele tatt mulig og gjøre med vanlige bilder tatt med ett typisk lommekamera som vi dødelige har hjemme? Er ikke noe jeg kommer til og bruke daglig så jeg er på jakt etter gratis programvare til jobben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå