T.O.E Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hei! Når jeg kommer hjem fra skolen, så er jeg alltid veldig sulten. Men vi har aldri noe fristende å spise, så ender alltid med at jeg småspiser på noe greier frem til middag. Så greia er at jeg vil ha noen tips til noe jeg kan kjøpe inn som er kjapt, godt og enkelt! Som eksempel så liker jeg å skjære opp banan, kiwi og eple i en skål, for å så blande youghurt inni. Smaker veldig godt. Noen råd/retter? Takker for alle svar Lenke til kommentar
spillegalen Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Kyllingsalat er jo digg Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Brødskive med godt pålegg. Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2009 Brød til frokost, brød på skolen. Nope. Sier nei takk til brød igjen hjemme! Derfor jeg spør etter noen andre alternativer som kan friste mer Lenke til kommentar
spillegalen Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Kyllingsalat! Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 Kyllingsalat! Hehe, sånn man kjøper? eller kan man lage det selv? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Begge deler, om du lager selv får du den akkurat slik du vil. Du kan enten steke kylling selv, eller kjøpe ferdig "salatkjøtt". Lenke til kommentar
spillegalen Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 kjøp en ferdigstekt kylling i butikken og lag salaten selv. det er også digg med brød ved siden av. Lenke til kommentar
1949 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Havregryn! Alltid en slager. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Havregryn! Alltid en slager. 1+ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå