Mr. President Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hei, Jeg blir snart å være på flyttefot fra Stavanger til Bardufoss og trenger derfor en tilhenger som jeg kan leie. Trenger ikke en som er altfor stor, ettersom det største jeg skal frakte med meg er en dobbelseng på 120. Har søkt litt på nettet etter et firma som leier ut tilhengere her i Stavanger, men problemet er at jeg er avhengig av at jeg kan levere den i nord en plass. Noen som vet av et firma eller en plass hvor jeg kan leie en henger i Stavanger området og levere den i nord en plass? Setter stor pris på all hjelp. Takk Lenke til kommentar
Lch Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Det er litt av en distanse du skal flytte, gitt. Med mindre senga er dyr eller har sentimental verdi for deg, vil det ikke være enklere hvis du kjøper deg en ny seng i Bardufoss-området? Tromsø og Narvik er vel de aktuelle plassene du får levert fra deg en henger. Alternativet er innkjøp av en henger i Stavanger og salg fra Bardufoss. Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2009 Hehe. Senga er ikke det eneste som skal være med, blandt annet er det bildekk og diverse skap osv. Men du har et godt poeng der. Først og fremst vil jeg se om jeg kan leie en plass. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hvis du ikke finner hengerutleie, har du alltids tjenester som dette: http://mittoppdrag.no/Bedrift/51656/BBX-CO...O+Flytteservice "FLYTTING: Vi gjør flytting enklere for deg. Ingen oppdrag for store, ingen for små. Vi utfører oppdrag både nasjonalt og internasjonalt. Nå kjører vi og til og fra Spania en gang pr. mnd. På disse turene kan vi også utføre oppdrag til Italia, Portugal og andre nærliggende land. Vi har biler som kjører hver uke fra Oslo, Kristiansand, Stavanger og Bergen til Trondheim og derfra till Bodø, Tromsø og Alta.Telefontid: 8 - 22." Ingen aning hvor seriøse disse er, dog. Lenke til kommentar
bluekoala Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Det er mange steder å leie tilhenger, men det å kjøpe en tilhenger der du bor for så å selge den igjen når du kommer fram, virker som en god ide:) Tilhengerutleie Leie tilhenger i Trondheim Endret 7. oktober 2010 av bluekoala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå