Lch Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Jada, kortet er fra før krigen. Det skal nok med tiden erstattes, men det funker greit til min bruk for øyeblikket. Jeg har dunket inn kX-driverpakken, men jeg skulle gjerne fått opp Audigy 2-programvaren på kortet. Jeg finner imidlertid ikke denne "ctcomp.exe"-filen som visstnok skal til, så jeg lurte på om noen har en løsning eller eventuelt en fungerende lenke til filen. Alle googletreff jeg har sett på, viser til utgåtte lenker. Lenke til kommentar
LunarG Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Er det software suite'n du er ute etter, altså den verktøylinja og alle småprogrammene som følger med? I såfall mener jeg å huske at denne er noe vanskelig å finne til nedlasting, men kan fåes om du bestiller en ny driver-cd fra creative. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 Neida, jeg har programvaren. Man må imidlertid patche med denne "ctcomp.exe". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå