TheParlourStrode Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hei. Jeg har er surroundsett med høyttalere fra Monitor Audios Silver serie. Kunne tenkt meg å kjøpe en 2-kanals effektforsterker til drift av frontene, RS6. Har dere noen tanker om hvilken effektforsterker som kan passe til jobben? Jeg har tenkt på merker som Lyngdorf,Abrahamsen, XTZ og NAD, men er veldig usikker. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Hei Har selv Abrahamsen V4 og er kjempefornøyd. Jeg vet ikke hvordan den vil passe på RS6. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Lyngdorf tror jeg ville passe bra, nøytral og tight, så det burde bli en fin match. Andre alternativ er Embla, Musical Fidelity, Bryston, eller andre nøytrale og friske effekttrinn, alternativt Atoll eller EC som er litt varmere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hva med Vincent SP-331? Rør inngangstrinnet - varm og god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå