Gå til innhold

Julegave til typen

havkat

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal kjøpe et Xbox 360 spill til typen i julegave i tillegg til noe annet jeg har kjøpt.Men, jeg selv vet ikke hvilke spill som er bra osv, så syns det er veldig vanskelig å finne et han vil like. Han har en blant annet, Call of Duty modern warfare 2, og to call of duty spill til, en del bil spill, UFC, Fabel II, og div andre spill, kommer ikke på alle nå. Så han liker en del bil spill og skytespill osv.

Så derfor så lurt jeg på om det var noen ute der som kunne hjelpe meg og anbefale et spill? :) Det hadde i så fall vært kjempe fint :)

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19283741

Hvis han liker bilspill burde Forza 3 være ett godt valg. Jeg liker ikke bilspill selv særlig godt, men demoen av Forza 3 ga mersmak.

Lenke til kommentar

Ok ser han liker skytespill og bilspill da har eg et bra tips å komme med, som garantert ikke kommer til å skuffe!

Grand Theft Auto: Episodes From Liberty City

Her får du med 2 spill i 1. The Ballad of Gay Tony" & "The Lost and Damned"

2 kjempe spill som har fått strålende kritikk! Her handler det om å kjøre bil gjøre oppdrag får alt i fra en nattklubbeier til en Mc gjeng! Her har du masse skyting action kjøring av div biler sykler båter helikopter og mye mer!

Cdon.no Du får 2 kjempe spill får 339,-kr kjempe billig :)

Her kan du lese om det, se anmeldelse av spillet Spillet har nesten fått full pott 9\10

Lenke til kommentar

Som bilspill ville jeg rett og slett gått for Forza 3 motorsport. Knuser alt annet så langt etter min mening, og det skal mye til å gå lei hvis man ikke sitter 24/7 :p

Og som Vertical^ nevnte, Assassins Creed 2. Det står på toppen av min ønskeliste ;)

lykke til med valget!

Endret av Jeracan
Lenke til kommentar
du har jo halo 3 som er sci-fi som er veldig morro :) (jeg syns det i allefall) se litt på anmeldelse av det, så kan du se om det er et spill får typen din.

Har det å :p

Forza 3 har han :p

og ratt selvfølgelig?

Nei :p Har ikke ratt.. Har du noen å anbefale som ikke er for dyre da ?

Lenke til kommentar
du har jo halo 3 som er sci-fi som er veldig morro :) (jeg syns det i allefall) se litt på anmeldelse av det, så kan du se om det er et spill får typen din.

og ratt selvfølgelig?

microsoft rattet er vel det beste billigste til ca 750kr. fanatec rattet som er best koster 320 euro. men lang leveringstid.

Lenke til kommentar

og ratt selvfølgelig?

microsoft rattet er vel det beste billigste til ca 750kr. fanatec rattet som er best koster 320 euro. men lang leveringstid.

Okey, takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...