havkat Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hei! Jeg skal kjøpe et Xbox 360 spill til typen i julegave i tillegg til noe annet jeg har kjøpt.Men, jeg selv vet ikke hvilke spill som er bra osv, så syns det er veldig vanskelig å finne et han vil like. Han har en blant annet, Call of Duty modern warfare 2, og to call of duty spill til, en del bil spill, UFC, Fabel II, og div andre spill, kommer ikke på alle nå. Så han liker en del bil spill og skytespill osv. Så derfor så lurt jeg på om det var noen ute der som kunne hjelpe meg og anbefale et spill? Det hadde i så fall vært kjempe fint Takk Lenke til kommentar
War Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Far Cry 2 var populært i fjor. The Saboteur kjøpte jeg til en denne julen, men jeg vat at han liker den type spill. nå har ikke jeg x-box så her får noen andre anbefale. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Metacritic er en flott side for å sjekke kvaliteten på spill. Bare å søke, også finner du gjennomsnittkarakteren diverse spillsider har gitt. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 - Forza 3 - Assassin's Creed 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hvis han liker bilspill burde Forza 3 være ett godt valg. Jeg liker ikke bilspill selv særlig godt, men demoen av Forza 3 ga mersmak. Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Ok ser han liker skytespill og bilspill da har eg et bra tips å komme med, som garantert ikke kommer til å skuffe! Grand Theft Auto: Episodes From Liberty City Her får du med 2 spill i 1. The Ballad of Gay Tony" & "The Lost and Damned" 2 kjempe spill som har fått strålende kritikk! Her handler det om å kjøre bil gjøre oppdrag får alt i fra en nattklubbeier til en Mc gjeng! Her har du masse skyting action kjøring av div biler sykler båter helikopter og mye mer! Cdon.no Du får 2 kjempe spill får 339,-kr kjempe billig Her kan du lese om det, se anmeldelse av spillet Spillet har nesten fått full pott 9\10 Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Burnout Paradise er et artig bilspill. Lenke til kommentar
karakas Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Siden han har Fable 2, hva med Dragon Age? Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Et annet alternativ kan være å kjøpe et gavekort på Gamestop:) Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Som bilspill ville jeg rett og slett gått for Forza 3 motorsport. Knuser alt annet så langt etter min mening, og det skal mye til å gå lei hvis man ikke sitter 24/7 Og som Vertical^ nevnte, Assassins Creed 2. Det står på toppen av min ønskeliste lykke til med valget! Endret 18. desember 2009 av Jeracan Lenke til kommentar
havkat Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 Forza 3 har han Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Forza 3 har han og ratt selvfølgelig? Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 du har jo halo 3 som er sci-fi som er veldig morro (jeg syns det i allefall) se litt på anmeldelse av det, så kan du se om det er et spill får typen din. Lenke til kommentar
masb Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Assassins Creed 2. Dessuten er Trials HD utrolig artig. Går vel kanskje ann å kjøpe gavekort til arcadespill..? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Et annet alternativ kan være å kjøpe et gavekort på Gamestop:) Jeg foretrekker helt klart å få et spill i gave i stedet for gavekort. Da kunne jeg like gjerne fått kontanter. Det blir for kjedelig og lite gjennomtenkt. Lenke til kommentar
havkat Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 du har jo halo 3 som er sci-fi som er veldig morro (jeg syns det i allefall) se litt på anmeldelse av det, så kan du se om det er et spill får typen din. Har det å Forza 3 har han og ratt selvfølgelig? Nei Har ikke ratt.. Har du noen å anbefale som ikke er for dyre da ? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 du har jo halo 3 som er sci-fi som er veldig morro (jeg syns det i allefall) se litt på anmeldelse av det, så kan du se om det er et spill får typen din. Har det å Forza 3 har han og ratt selvfølgelig? Nei Har ikke ratt.. Har du noen å anbefale som ikke er for dyre da ? microsoft rattet er vel det beste billigste til ca 750kr. fanatec rattet som er best koster 320 euro. men lang leveringstid. Lenke til kommentar
marama Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Borderlands anbefales på det sterkeste... Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Borderlands anbefales på det sterkeste... ja, eg synes det kan bli litt kjedeligt aleine, men med venner er det absolutt dritt bra. Lenke til kommentar
havkat Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 du har jo halo 3 som er sci-fi som er veldig morro (jeg syns det i allefall) se litt på anmeldelse av det, så kan du se om det er et spill får typen din. Har det å Forza 3 har han og ratt selvfølgelig? Nei Har ikke ratt.. Har du noen å anbefale som ikke er for dyre da ? microsoft rattet er vel det beste billigste til ca 750kr. fanatec rattet som er best koster 320 euro. men lang leveringstid. Okey, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå