Gå til innhold

Paypal hjelp - Betale uten kredittkort?

Anbefalte innlegg

Hei. Har en paypal account og la til 350 kroner fra bank kontoen min. Vil nå kjøpe noe greier online med de pengene, men får beskjed om at jeg må legge til et kredittkort. Har ikke mulighet til det atm, så er det noen som vet hvordan jeg betaler med de pengene jeg har lagt til på paypal accounten uten å måtte legge til et kredittkort? Vet det går an, vet bare ikke hvordan.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Endel tjenester krever at du har en "Verified" Paypal-konto. Grunnen til dette er at den eneste afaik måten å skaffe en "Verified"-konto på er å registrere sitt eget kredittkort, så skrive inn en kode som beskrivelse på et trekk på 1USD fra kortet. Denne koden vil man bare kunne skaffe dersom man har tilgang til banken som kortet er registrert på (kommer opp i listen over siste betalinger eller på kontoutskrift). Dette gjør at en typisk svindelmetode som er å bruke et stjålet kredittkort på ikke er mulig/vanskeligere (siden det isåfall er enkelt for Paypal å finne ut hvem som eier kontoen dersom eieren legger til et stjålet kredittkort i ettertid).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...