tainez Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 Vold er jo et større lovbrudd enn tagging også... Så jeg vet ikke hva folk tenker med. hverdags helt mottoet! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Vold er jo et større lovbrudd enn tagging også... Så jeg vet ikke hva folk tenker med. Tagging er bare hjerneløs ødeleggelse, og derfor reagerer mange aggresivt. At foreldre har feilet så totalt at barna synes det er kult å fly rundt med tusj og tror de kan gjøre hva de vil og barnet tydelig mangler alt som heter omløp, synes jeg det er helt greit noen andre tar ansvaret og viser dem det ikke er ok. Selvsagt bør man aldri ty til vold, men visse folk har virkelig fortjent det. Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Er det oen som tagger ved mitt hjem, så hadde jeg ikke nølt med å ringe politiet. Disse får vaske bort svineriet sitt selv. Lenke til kommentar
tainez Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Vold er jo et større lovbrudd enn tagging også... Så jeg vet ikke hva folk tenker med. Tagging er bare hjerneløs ødeleggelse, og derfor reagerer mange aggresivt. At foreldre har feilet så totalt at barna synes det er kult å fly rundt med tusj og tror de kan gjøre hva de vil og barnet tydelig mangler alt som heter omløp, synes jeg det er helt greit noen andre tar ansvaret og viser dem det ikke er ok. Selvsagt bør man aldri ty til vold, men visse folk har virkelig fortjent det. må bare si dette , dette er helt feil okei mange foreldre har fucka opp livene til barna sine som driver med graffiti, men jeg kjenner mange som har det kjempe bra hjemme og foreldrene har ikke alltid en stemmerett når det kommer til diverse ting, vis ungdommer bestmmer seg for og leve i det miljøet så gjør de det. graffiti har splitta familer,venner,kjærester, men har også skaffet flere folk venner,kjærester snakker av erfaring og venners erfaring. alle som driver med graffiti har det ikke så vanskelig, men det er jo en måte og utrykke seg på.. en du er venn med driver sannsynelig vis med graffiti, folk kan ha dobbelt liv uten at venner veit det. men det er en levemåte, hiphop graffiti rap alt det der.. + edit synes selv det er feil og gårundt og tagge på andre sin eindommer har fått trusler og div, har aldri gjort eller støttet en sånn sak men det er en del av miljøet! Endret 18. desember 2009 av tainez Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) snipp Nå snakker vi om tagging, IKKE grafitti. Jeg er stor forkjemper av lovlige grafitti vegger. Tagging derimot finner jeg ingenting forståelig med. Og om det har noe med rapkulturen å gjøre det også, så bryr det meg der jeg er høyest på bærtur. Endret 18. desember 2009 av archongamer Lenke til kommentar
tainez Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 men mange av de som tagger driver også med graffiti, men det finnes folk som driver kun med tagging, og folk som skriver fuck politiet ,kuk,hore ect kan ikke blandes sammen med de som " graffiti" og det er det sykt så mange som gjør Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Det hjelper ikke. Har du litt omløp så slutter man med tagging, uansett hva du skriver. Tagging er vel nr 1 årsak til at det så og si ikke finnes lovlige vegger for grafittikunstnere, og at de menger seg sammen og samtidig klager over at de ikke får vegger å tegne på, sier vel litt om hvor langt disse folke evner å tenke. Endret 18. desember 2009 av archongamer Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) dette er vel en god beskrivelse av hva eg synes om tagging og gjør med taggere... Endret 18. desember 2009 av aklla Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 På en sarkastisk måte "ANARCHY! FIGHT THE POWER!" Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 dette er vel en god beskrivelse av hva eg synes om tagging og gjør med taggere... haha det var den jeg tenkte på også, da jeg så denne tråden Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Hadde de ikke tagget på huset mitt, eller noen jeg kjente sitt så hadde jeg ikke sagt noe. Jeg er ikke typen som leker helt Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Jeg ser på tagging som et slags kunstuttrykk, ikke nødvendigvis som hærverk. Etter min mening er det med på å sprite opp en hver by. Derfor hadde jeg latt taggeren få være i fred. Endret 19. desember 2009 av member-101642 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Hvis h*n lagde en fin piece ville jeg gått bort og hilst på han Hvis det bare var noe stygt skribleri ville jeg ringt purken. Endret 20. desember 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg ser på tagging som et slags kunstuttrykk, ikke nødvendigvis som hærverk. Etter min mening er det med på å sprite opp en hver by. Derfor hadde jeg latt taggeren få være i fred. Tagging eller grafitti? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) tror noen blander tagging og grafitti. tagging: grafitti: Endret 20. desember 2009 av aklla 1 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Lite spørsmål til dere som ikke driver med graffiti. Du er ute en kveld/natt på vei til/hjem fra fest etc. Og du for øye på en som tagger, hva gjør du? Ville du reagert anerledes om det var en "tagger" eller om de var flere? "Hei, hva tegner/skriver du?" Lenke til kommentar
tainez Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 Lite spørsmål til dere som ikke driver med graffiti. Du er ute en kveld/natt på vei til/hjem fra fest etc. Og du for øye på en som tagger, hva gjør du? Ville du reagert anerledes om det var en "tagger" eller om de var flere? "Hei, hva tegner/skriver du?" tegner driver faktisk ikke med graffiti så mye mere. men har dessuten aldri vært en av de som går rundt og driver med tagging og den slags, har aldri gjort det så alle kan se det i underganger som er forlatt : ) Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Tror CypheroN mente at han ville spurt det spørsmålet til en tagger, men så klart, du må da få fortelle Jeg mener, som mange andre i tråden, at det er stor forskjell på tagging og grafitti. Grafitti kan så klart være både god og dårlig, alt etter smak, men i utgangspunktet ville jeg aldri reagert negativt på grafitti om det ikke ble gjort på et sted jeg vet det ville vært til stort bry for noen, f.eks. på "veldig" offentlige bygninger. Jeg synes grafitti bare er positivt og det gjør kjedelige hus/vegger mye finere å se på Derimot, hadde jeg sett en tagger, det som i mine øyne er en person som skribler meningsløse tegn og bokstaver, som en baby i en tegnebok, på veggen, tilsynelatende pga fritidsproblemer og/eller manglende samfunnsforståelse/respekt for andre, ville jeg umiddelbart ringt politiet. Ville nok forresten også, som noen av dere andre, spurt om å få se på om det var en som drev med grafitti ;P Her i Bergen har vi jo f.eks. en veldig fin grafittivegg (hvor det er lovlig å drive med slikt) på ene siden av sentralbadet. Elsker å kjøre forbi der på vei hjem og nyte synet. Er en stund siden nå! Lenke til kommentar
V-by Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Så lenge vedkommende ikke hadde tagga på min eiendom hadde jeg gitt balla. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Sannsynligvis gått forbi, vurdert å ringe politiet dersom det var tagging og ikke fantastisk kunst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå