Gå til innhold

Du ser en "tagger", hva gjør du?


tainez

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bare for og si det sånn taggere er SOM OFTES IKKE FARLIGE. bare vis du visern fingern så kommer han bare til og le og sI STIKK AV !

men vis du ber han dra til helvete og be han pule morra si og bla bla bla da kan det fort skje ting...

 

jeg er i det miljøet , men maler kun lovelig . "10 ganger i året"

jeg snakker med noen av norges mest hardcore taggere, de fleste har som oftes ikke vært borti noen slosskamper før, men det finnes jo de såkalte hverdagsheltene som skal ta taki deg og ta deg til politiet. kompis av meg ringte meg en natt og sa at 2 voksene folk hadde banka han siden han tagget i en undergang, jeg møtte opp med noen kompiser da kom dem tilbake og prøvde og banke 10 ungdommer på rundt 15-17 år...

Lenke til kommentar

Er det ikke min eiendom det blir tagget / utført grafitti på, så gir jeg faen. Er det min eiendom så får han male over, eller lage noe mer minimalistisk som kan bidra til å gjøre huset penere. :p

 

Men det er ikke mange som tagger på hus, heldigvis. Har sett kun èt hus blitt tagget på gjentatte ganger, men ellers er det ikke utbredt.

 

Er en dude i Trondheim som har tagget over alt, under navnet "con".

 

Har merka at jeg kan lese "con" et eller annet sted i de fleste filmene jeg har på youtube faktisk.

Lenke til kommentar

Banke livskiten ut av han før man sleper skrotten på polititrappa.

Folk som ikke har skjønt at andres eiendom er akkurat det fortjener ikke bedre.

 

Evt. som de gutta jeg hørte om, vet ikke om det bare er røverhistorie da.

 

De kjørte lille taggeren på søppelfyllinga, tok klær og utstyr og kastet over gjerdet på fyllinga, før de skrev TAGGER i trynet og ryggen hans og satt han på nærmeste bussstopp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...