tainez Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Lite spørsmål til dere som ikke driver med graffiti. Du er ute en kveld/natt på vei til/hjem fra fest etc. Og du for øye på en som tagger, hva gjør du? Ville du reagert anerledes om det var en "tagger" eller om de var flere? Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg, feigingen som er er, ville ignorert det. Lenke til kommentar
Puss Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 En som tagger - da ville jeg ringt politiet. En som driver med grafitti - latt personen være (ikke alltid lov dette heller, men jeg syns flotte "malerier" utført av en dyktig grafittikunstner kan være innmari pent - tagging er jo bare skribling som er stygt) Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Gått videre som ingenting hadde skjedd. Ikke fordi jeg hadde blitt redd eller noe, men fordi jeg ikke hadde brydd meg nevneverdig om saken. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 En "tagger" hadde jeg bare oversett. En grafittiartist (legal eller ikke) hadde jeg antagelig blitt litt stående å se på jobbe hvis jeg hadde tid til det eller så hadde jeg bare gått videre. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Ja hadde forsåvidt kunne vært litt artig å se på en ordentlig grafittiartist, men vet ærlig talt ikke om jeg hadde ''turt'' å stoppe opp å bare se på Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Har gjort det før. Føler de seg brydd av det så ber de deg gå videre eller så stikker de selv. Er ikke bestandig de spør pent da men. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 I forbindelse med jobb hadde jeg ringt tvert. Men på privateplan så hadde jeg vurdert hva han tagget på. Forskjell på å tagge i en undergang eller på en offentlig bygning synes nå jeg da Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hehe! Ja det er akkurat det som bekymrer meg, at det kan bli en litt småpikant situasjon utav det. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Kommer jo ann på åssen type som tagger det. Er det en jeg veit ikke kan bli en trussel for meg, så hadde jeg kanskje bedt han gi faen i det. Hvis ikke, så hadde jeg gitt faen. Setter meg ikke opp i farlige situasjoner unødvendig:P Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Gått videre som ingenting hadde skjedd. Ikke fordi jeg hadde blitt redd eller noe, men fordi jeg ikke hadde brydd meg nevneverdig om saken. +1 Lenke til kommentar
tainez Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2009 bare for og si det sånn taggere er SOM OFTES IKKE FARLIGE. bare vis du visern fingern så kommer han bare til og le og sI STIKK AV ! men vis du ber han dra til helvete og be han pule morra si og bla bla bla da kan det fort skje ting... jeg er i det miljøet , men maler kun lovelig . "10 ganger i året" jeg snakker med noen av norges mest hardcore taggere, de fleste har som oftes ikke vært borti noen slosskamper før, men det finnes jo de såkalte hverdagsheltene som skal ta taki deg og ta deg til politiet. kompis av meg ringte meg en natt og sa at 2 voksene folk hadde banka han siden han tagget i en undergang, jeg møtte opp med noen kompiser da kom dem tilbake og prøvde og banke 10 ungdommer på rundt 15-17 år... Lenke til kommentar
sultanIverigste Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Spurt om jeg kan få lov å se på i 5 minutter og forteller at han jeg vil ringe den lokale politistasjonen etter det. Men jeg vil gjerne se på i 5 minutter først. Var veldig vanskelig å se hva han hadde på seg :/ Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Er det ikke min eiendom det blir tagget / utført grafitti på, så gir jeg faen. Er det min eiendom så får han male over, eller lage noe mer minimalistisk som kan bidra til å gjøre huset penere. Men det er ikke mange som tagger på hus, heldigvis. Har sett kun èt hus blitt tagget på gjentatte ganger, men ellers er det ikke utbredt. Er en dude i Trondheim som har tagget over alt, under navnet "con". Har merka at jeg kan lese "con" et eller annet sted i de fleste filmene jeg har på youtube faktisk. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 En "tagger" hadde jeg bare oversett. En grafittiartist (legal eller ikke) hadde jeg antagelig blitt litt stående å se på jobbe hvis jeg hadde tid til det eller så hadde jeg bare gått videre. +1 =) Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Er en dude i Trondheim som har tagget over alt, under navnet "con". Har merka at jeg kan lese "con" et eller annet sted i de fleste filmene jeg har på youtube faktisk. Jeg har også lagt merke til dette, men vet ikke hva/hvem det er. Er i heeeele byen jo Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Banke livskiten ut av han før man sleper skrotten på polititrappa. Folk som ikke har skjønt at andres eiendom er akkurat det fortjener ikke bedre. Evt. som de gutta jeg hørte om, vet ikke om det bare er røverhistorie da. De kjørte lille taggeren på søppelfyllinga, tok klær og utstyr og kastet over gjerdet på fyllinga, før de skrev TAGGER i trynet og ryggen hans og satt han på nærmeste bussstopp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Ville ha nappet ut teleskopbatongen, sniket meg nærme nok, og løpt som faen mot vedkommende og ropt SECON!! Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Taggere er bare stygt, men hva er vitsen med å gå til vold med en gang? Nå skal jeg ikke være teit, men når en voksen prøver å banke opp en hau med 15-17 åringer fordi de tagger... Nei da håper jeg virkelig han voksne får seg et fint knivstikk i magen. (overleve så klart da) Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Vold er jo et større lovbrudd enn tagging også... Så jeg vet ikke hva folk tenker med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå