Gå til innhold

MSI med grafikkort for underholdnings-PC-er

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er bildekvaliteten på TV nå da? Har det blitt forberedet? Siste GeForce kort jeg hadde var GeForce2 Pro, og da var det ikke mulig å lese tekst på TV skjermen. Har ikke fått testet Ati sin enda, men kommer nok til å gjøre det i sommerferien :)

Lenke til kommentar

Tror nok neppe at kvaliteten på TVen blir bedre, den er det TVen som bestemmer og på tross av at TVen har 1024x769 piksler blir dem forstørret så mye utover den store skjermen at det kan bli litt utydelig.

Det kan bli klarere hvis du senker oppløsningen på TVen til 640...

Noen som har noe anelse om (som svampen sa) veiledene pris og når det vil komme til Noreg?

Lenke til kommentar

Kortet er greit i og for seg, hvis det holder seg UNDER 1500,-

Men, en underholdnings-pc brukes veldig ofte til spill, da vil nok folk trekke seg unna. FX5200 er jo ikke kjent for god ytelse..

Da hjelper det ikke å ha ALT mulig annet utstyr mener jeg.

______

En skeptiker når det kommer til FX-serien...

Lenke til kommentar
Jeg synes nvidias "nye" RF-fjernkontroll ligner mistenkelig mye på ati sin...

Du har rett - har selv en ATI Remote Wonder (som kom med mitt 9700 Pro AIW), og NVIDIAs fjernkontroll er etter min mening en 100% RIP-OFF fra denne, kun med andre farger på knappene. Har ikke folkene i NVIDIA noe innovativt å komme med på denne fronten? Men på en måte forstår jeg dette likevel, da NVIDIAs erfaring med TV-tunerløsninger på skjermkort er meget begrenset sammenliknet med ATI sin erfaring.

Men for å snu det hele rundt: Hadde NVIDIA kommet med en "AIW"-utgave av FX5900, så hadde jeg gladelig kjøpt denne, framfor ATI sin 9700/9800-løsning. Når NVIDIA lanserer nisjeprodukter som FX5800/5900, så synes jeg at de også kunne ta i litt ekstra og puttet inn "AIW-løsninger" i disse også. Det hadde nok ikke akkurat skadet salget deres...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...