Howard Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 MSI med grafikkort for underholdnings-PC-er MSI har lansert et nytt grafikkort, "Personal Cinema FX5200", som forvandler din datamaskin til et underholdningssenter. Pakken inneholder blant annet TV-on-PC og fjernkontroll. Les saken her. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Hvordan er bildekvaliteten på TV nå da? Har det blitt forberedet? Siste GeForce kort jeg hadde var GeForce2 Pro, og da var det ikke mulig å lese tekst på TV skjermen. Har ikke fått testet Ati sin enda, men kommer nok til å gjøre det i sommerferien Lenke til kommentar
Swampen Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 hva kommmer veiledende pris til å være??? Lenke til kommentar
ramvi Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Tror nok neppe at kvaliteten på TVen blir bedre, den er det TVen som bestemmer og på tross av at TVen har 1024x769 piksler blir dem forstørret så mye utover den store skjermen at det kan bli litt utydelig. Det kan bli klarere hvis du senker oppløsningen på TVen til 640... Noen som har noe anelse om (som svampen sa) veiledene pris og når det vil komme til Noreg? Lenke til kommentar
kommers Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 hva er definisjonen på et "underholdningssenter"? kan ikke en C64 være et "underholdningssenter"? hva med en kortstokk? kun hype-ord, vil nå jeg si... Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 syns TV-tool burde vært bundled jeg! Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 øh, og hva betyr det at kortet "støtter mp3" ? At det har hardwaredecoder for mp3 ? Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 øh, og hva betyr det at kortet "støtter mp3" ?At det har hardwaredecoder for mp3 ? det står at NVDVD støtter mp3. NVDVD er nvidias software dvd spiller. Lenke til kommentar
zpacy Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Jeg synes nvidias "nye" RF-fjernkontroll ligner mistenkelig mye på ati sin... Sammenlign med http://www.ati.com/designpartners/media/pc...motewonder.html Moro Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Ultimat for en stuePC som skal brukes kun til visning av film Selv om jeg personlig heller ville kjøpt Radeon 9800 AIW eller 9700. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Ultimat for en stuePC som skal brukes kun til visning av film Selv om jeg personlig heller ville kjøpt Radeon 9800 AIW eller 9700. uhh, de både bråker EN DEL mer, og er EN DEL dyrere Lenke til kommentar
dj_j0tul Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Kortet er greit i og for seg, hvis det holder seg UNDER 1500,- Men, en underholdnings-pc brukes veldig ofte til spill, da vil nok folk trekke seg unna. FX5200 er jo ikke kjent for god ytelse.. Da hjelper det ikke å ha ALT mulig annet utstyr mener jeg. ______ En skeptiker når det kommer til FX-serien... Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Jeg synes nvidias "nye" RF-fjernkontroll ligner mistenkelig mye på ati sin... Du har rett - har selv en ATI Remote Wonder (som kom med mitt 9700 Pro AIW), og NVIDIAs fjernkontroll er etter min mening en 100% RIP-OFF fra denne, kun med andre farger på knappene. Har ikke folkene i NVIDIA noe innovativt å komme med på denne fronten? Men på en måte forstår jeg dette likevel, da NVIDIAs erfaring med TV-tunerløsninger på skjermkort er meget begrenset sammenliknet med ATI sin erfaring. Men for å snu det hele rundt: Hadde NVIDIA kommet med en "AIW"-utgave av FX5900, så hadde jeg gladelig kjøpt denne, framfor ATI sin 9700/9800-løsning. Når NVIDIA lanserer nisjeprodukter som FX5800/5900, så synes jeg at de også kunne ta i litt ekstra og puttet inn "AIW-løsninger" i disse også. Det hadde nok ikke akkurat skadet salget deres... Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 øh, og hva betyr det at kortet "støtter mp3" ?At det har hardwaredecoder for mp3 ? det står at NVDVD støtter mp3. NVDVD er nvidias software dvd spiller. WOW, det er jo bare helt fantastisk ! :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå