Marxxx Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hei! Jeg har en PS3 og bruker den ganske ofte og kjøper en del nye spill, men her en dag kom det fra siden en kommentar fra samboeren om jeg ikke kunne kjøpe et spill hun også kunne spille? Oi, tenkte jeg. Hva skal det være da? Hun viste ikke, jeg viste ikke, så jeg spør dere flinke mennesker om dere har et tips på hva en frøken på 25 år kunne tenke seg å spille? Høres kanskje ut som et teit spørsmål, men kjenner at jeg gidder ikke bruke masse penger på et spill ingen av oss spiller... Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Du kan jo prøve ut LittleBigPlanet Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hmm, Little Big Planet er jo et morsomt spill? Ellers så er det Lego Indiana Jones både 1 og 2 som man kan spille 2spiller på, dette har slått veldig ann i stua her hos oss =) Vi er begge 22år Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Singstar og Buzz er vel også "jenteklassikere" Lenke til kommentar
Rhyth Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Rockband/guitar hero er jo også veldig gøy og spille sammen Ellers er jeg enig i lego indiana jones som er nevnt lengre opp her Lenke til kommentar
Pop Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Oioi, for en grenseløs trangsynthet her. Tror alle gutter fortsatt at jenter holder seg til mylittlepony hele livet? Samboern liker best Tekken/VirtuaFighter, sportsspill, WoW (utrolig nok, men bare i små doser), puzzle, for å nevne noe. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Frøkenen min på 23år digger ratchet spillene.. hun er nå på sin andre gjennomspilling av Crank in time. I tillegg digger hun final fantasy, littlebigplanet, lego, Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Min samboer liker spill hun har sjanse til å bli bedre enn meg i løpet av relativt kort tid. Vi har spilt en del Bomberman (Supernintendo, senere ROM til Xbox og nå sist til Wii). Har selv gått til innkjøp av LittleBigPlanet etter anbefaling fra venner. Det kostet 159,- fra DustinHome da jeg kjøpte det for en liten uke siden. Om hun liker det vil tiden vise. Hun er forøvrig i samme alder som din samboer. Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 LittleBigPlanet slo HELT an her i alle fall. Men man må spille sammen (men det er jo bare positivt spør du meg). Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 LittleBigPlanet slo HELT an her i alle fall. Men man må spille sammen (men det er jo bare positivt spør du meg). viktig å ha spill som funker både som sosialisering og "barnevakt" Som du sier er LBP perfekt til førstnevnte.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå