dsbilling Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hei! Trenger man mer utdanning en Mediegrafiker faget for å bli web designer? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Det kjem vel egentleg litt ann på kva ein vil gjere. Tenkjer du berre rein webdesign er vel det mykje det same som grafisk designer. Skal ein derimot programvare sine eige løysningar bør ein nok ha ei høgare utdanning i programmering. Det kan vere hensiktsmessig, men er nok ikkje noko ein må. Det kjem heil ann på kva ein vil drive med. Skal ein drive freelance vil eg tru at gode referanser er betre enn verdas høgaste utdanning på papir. Ein kan lære mykje sjølve og. Lenke til kommentar
dsbilling Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 Det kjem vel egentleg litt ann på kva ein vil gjere. Tenkjer du berre rein webdesign er vel det mykje det same som grafisk designer. Skal ein derimot programvare sine eige løysningar bør ein nok ha ei høgare utdanning i programmering. Det kan vere hensiktsmessig, men er nok ikkje noko ein må. Det kjem heil ann på kva ein vil drive med. Skal ein drive freelance vil eg tru at gode referanser er betre enn verdas høgaste utdanning på papir. Ein kan lære mykje sjølve og. Takk for svar. Jeg klarer jo å lage egne design i Photoshop og deretter få det over i Dreamweaver og kode det. Og meste parten av det jeg kan har jeg lært selv. Jeg lærte web design basis på skolen men etter det så har jeg lært resten av meg selv. Så hvis jeg skal ut å lete etter en jobb innen web design så trenger jeg bare gode referanser? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Tenkjer du berre rein webdesign er vel det mykje det same som grafisk designer. Klassisk feil blant ufaglærte Ferdigheiter i grafisk design kan absolutt brukast på web, men web krever mykje meir forståelse av mediumet enn som så; usability, interaksjonsdesign og til ein viss grad informasjonsarkitektur. I tillegg hatar eg folk som kallar seg webdesignarar som ikkje kan det spøtt av HTML og CSS, så eg ser på det som krav og. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Joda. Mykje sant i det, men eg tenkte då reint utdanningsmessig. Finnes det eige studier, eller held det med grafisk designer? HTML og CSS er vel eit must ja, men det kan ein jo lere seg mykje sjølve og. Eg berre tenkte høgt, eg seier ikkje at eg har god peiling. Med rein webdesign meinte eg imidlertid å lage skisser, ikkje naudsynt å sy dei samen til funksjon heller. Men, eg kan ikkje så mykje om videre utdanning anna enn kva eg har høyrt på videregåande. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå