spruddel Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hei. Er egentlig ute etter en mulighet til å spille av blueray, dvd, ta opp begge deler og lagringsplass, samt en dekoder. Fikk tips om at det var lurt med en mediesenter-PC samt en dekoder ved siden av. Kan lese mer hva jeg er ute etter her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1183518&hl= Noen anbefalinger til hvilke produkter som er å anbefale? Er ikke noe problem å bygge PC selv. Vet ikke hvor mye man må regne med for å få en grei løsning på dette jeg? Åpen for forslag. Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Fikk tips om at det var lurt med en mediesenter-PC samt en dekoder ved siden av. Det kommer ann på hvor mye tid / energi du ønsker å legge i det Og hvilken kabeltv leverandør du har. Analog eller Digital? Lenke til kommentar
spruddel Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2009 Har canal digital. Men hva mener du med hvor mye tid/energi jeg vil legge ned i det? Tenker du på at det tar tid å bygge en pc? Det er ikke noe som haster fryktelig og må være oppe i løpet av noen dager dette her, så er ikke noe problem å bruke tid på det. Er jo store muligheter med mediesenter-pc Morsomt å kunne bruke det så allsidig som mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå