AfterGlow Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Online-spillet har nå tre millioner brukere, og EA slipper nytt kart. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Virket ikke slik sist gang jeg spillte men god nyhet ja Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Huff, spillet er så fullspekka med hacks at det er lite gøy å spille. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Er det så ille med hacks der? Hadde tenkt å prøve dette, men vet ikke om jeg gidder det om allt hacker.. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Det er jo gøy da. Men jeg personlig blir så stresset over cheats at det går utover tastaturet mitt...hehe. Nå har jeg ikke spilt på lenge, vel 6mnd, så mulig det er bedre nå. Endret 17. desember 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
baosen Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg og en kamerat spilte dette spillet veldig mye i sommerferien. Det er veldig morsomt Lenke til kommentar
PortableAppGuy Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Wait wait wait en ny bane? Konge! Er gått 100% lei av de banene som er Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 http://www.youtube.com/watch?v=zb9YB1XDjB0 se på 1.34 hahahahah! Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Har VELDIG lyst til å spille, men skal ikkje være enkelt å få det til å funke ! Får jo bare blackscreen og svarer ikke ^^ Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Syntes det var ekstremt kjedelig, teller dem bare antall brukere blir det jo litt dumt fordi teller dem meg som har spilt det 4 ganger iløpet av 1 år og de fire gangene var vel den første uka jeg hadde betaen er det jo ikke 3 millioner brukere, for jeg tror at mange bar ehar lagd en account også prøvd og syntes det var kjedelig. Lenke til kommentar
mbergersen Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Er det nye brettet gratis da? Spiller League of Legends selv, et gratis DotA type spill, og det er også gratis med mulighet for å kjøpe ingame saker. Men LoL gir ikke betalende kunder noe fordeler da, kun kosmetiske detaljer... hvordan er dette i BH? Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Laster ned spillet nå! Får håpe det ikke er så masse hacks mer da! Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 De fleste hackesne i dette spillet er stealth hacks, så man merker dem egentlig bare når man spiller en klasse. I den siste patchen så ble priser og slik på våpen etc. endret. Man får poeng får å spille, og nå har disse blitt mye mindre verdt, da man må spille ca. 4-5 timer for å kunen leie det en dag, og som oftest kjøper man flere våpen. Dette kan endres igjen. Ellers ganske så koselig spill. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hva mener du med stealth hacks? Jeg har spilt det en god stund, men har ikke merka noe hacking eller noe.. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Det er folk som bruker aimbot, wallhack etc. Men det er ikke tydlig i det hele tatt med mindre du er commando. Du vil merke fort at noen vet hvor du er selv om du er usynlig. Det kan være kjipt, men men. Lenke til kommentar
mbergersen Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 I den siste patchen så ble priser og slik på våpen etc. endret. Man får poeng får å spille, og nå har disse blitt mye mindre verdt, da man må spille ca. 4-5 timer for å kunen leie det en dag, og som oftest kjøper man flere våpen. Dette kan endres igjen. Rektig. Høres nok ikke ut som min kopp med te... jaja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Defor spiller jeg for det meste Coop online... Fordi det alltid er folk som jukser på Online matcher uansett spill. Hørt om sånne Hardware aimbots man kobler tastaturet og mus til... så ja noen vinnere av konkuranser (Spillt hjemmefra) har jukset helt klart.. tyske greier. Tror det er umulig å oppdage siden den simulerer menneskelige tastetrykk og mus.. slik at pcen tror det er en menneske som jobber siden det ikke er software som forstyrrer online spillet men som styrer musa og tastaturet. Dekker seg vel som Mus og tastatur software. De ærlige spillerne er de som taper. Jeg tviler på at dette bare er rykter. (oppfører seg som Fraps for å scanne skjermen) Overhørte snakk om det i ett online spill mellom to tyskere. (Enemy Territory spillet noen år tilbake) Men jeg skjønner tysk. Beware! Endret 26. desember 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
DaMole Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Det er folk som bruker aimbot, wallhack etc. Men det er ikke tydlig i det hele tatt med mindre du er commando. Du vil merke fort at noen vet hvor du er selv om du er usynlig. Det kan være kjipt, men men. Har vært commando og det er hovedkatergorien min og den klassen jeg spillet mest. Har aldri blitt drept når jeg har vært usynlig. Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Dette skal jo være et spill man spiller med venner, men hvordan kobler vi til samme server? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg