Colb Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hei! Har en NAD C375BEE koblet opp mot to CM9. den har virket ypperlig, frem til den i dag morgen plutselig nektet å skru seg på. Den lyser gult i standbymode som normalt, men når jeg skrur den på lyser det opp blått slik det pleier, for og så skru seg av etter ett mikrosekund og går tilbake i standbymode. Har sjekket alle koblinger, og alt er slik det skal. Den har stått avslått en hel natt, så tviler det er overoppheting det er snakk om. Bruksanvisningen og google var til lite hjelp. noen som vet hva som kan være problemet? på forhånd takk. Lenke til kommentar
hean Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 noen som vet hva som kan være problemet? på forhånd takk. For meg høres det ut som om det er slik forsterkeren ville reagert ved overbelastning. Da har du kanskje en kortslutning en eller annen plass, sjekk høyttalertilkoblingene. Koble fra høyttalerne og prøv å slå på igjen. Lenke til kommentar
Colb Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2009 noen som vet hva som kan være problemet? på forhånd takk. For meg høres det ut som om det er slik forsterkeren ville reagert ved overbelastning. Da har du kanskje en kortslutning en eller annen plass, sjekk høyttalertilkoblingene. Koble fra høyttalerne og prøv å slå på igjen. samme skjedde selv om ingen av høytalerledningene var i :\ Lenke til kommentar
hean Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 samme skjedde selv om ingen av høytalerledningene var i :\ Da tror jeg nok stømforsyningen din er ødelagt, kanskje noe er kortsluttet. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Koble ut absolutt alt som er koblet til og prøv en gang til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hvis forsterkeren har interne sikringer som kan skiftes ut, bør du sjekke disse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå