Thatssomebaadnews Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Heisann! Har nettop installert Driving Simulator 2009 på pcn. Så først ut til og funke heelt fint, i og med at jeg får åpnet spillet, surra rundt i menyen osv. MEN, når jeg har valgt game mode, valgt bil, og skal starte, så rebooter pcn seg selv når loadingen er ferdig! Hva kan problemet være? Veldig plagsomt! Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Har nesten det samme problemet, bare at jeg får bluescreen under spilling. Samme skjedde med 3D driving School. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Er skjermkort driveren installert da? Lenke til kommentar
Janster Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 kjør en direct X update, og skjermkort, hvis det ikke funker, sjekk tempen på pc'en. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 Har nesten det samme problemet, bare at jeg får bluescreen under spilling. Samme skjedde med 3D driving School. Ja får bluescreen jeg også, som varer i 2-3 sec før pcn restarter seg Skal prøve og oppdatere drivere nå, og se om det hjelper! Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Si ifra om det hjelper da. Du kan faktisk stoppe restartinga fra bluescreen, via Min Datamaskin, husker ikke eksakt alt i hodet, men er der et sted. Lykke til! Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 Takk for det! Laster ned driver til skjermkortet nå, men har ikke århundrets raskeste nett! (ICE!) Skal si ifra om det funker! Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 Hjalp fint lite med drivere! Og tempen er det ingenting feil på.. Tror kanskje det kan være spillet? For de få sekundene jeg ser av spillet før reeboot, ser det ut som teksturene er rar.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Og hva er tempen på når du spiller da? Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 Vet ikke, har ikke sånn hi-tech PC Men den kjører andre spill som jeg vil si krever mer uten problemer.. Såå trur det er spillet det er noe feil på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå